Gå til innhold

JAAA!!! Jeg er i gang! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt regelemssige rier siden i natt, 5 minutters mellomrom, samt litt tegningsblødning! Har ringt fødeavdeligen, og de ba oss se an noen timer, så kunne vi komme :-) Endelig! :-) Au, her kommer en til......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende.... Lykke til!! Tenk, om noen timer har du en liten baby i armene;-)

Skrevet

Så heldig du er! Var på føden en tur i natt etter vannavgang, men her er intet som tyder på rier..

Lykke til!

Skrevet

har selv holdt på siden igår ettermiddag. ligger stabilt på 6 min imellom. har fått samme beskjed som deg, å vente!!!!. syns du blir vondere etterhvert eller samme i styrke?

Skrevet

Vondere nå enn tidligere i morges ja, må stoppe opp og "puste ordentlig". Nesten som intens mageknipe :-)

Skrevet

Masse lykke til!! så spennende!!!

Skrevet

samme her. vi får se hvem som kommer først i mål!!! ha ha. når er termin din?

Skrevet

heldig du er !!! her er det kun maserier,og di tar snart knekken på meg.

håper du snart får litt fortgang på riene =0)

åhhh,jeg er ikke misunnelig i det heeele tatt,sukkh....

Skrevet

Åååååå heldig gris-))) Vi skal heie på deg vi!!!!!!

Lykke,lykke til-))

Skrevet

Har holdt på slik i en oog en halv uke nå, regelmessige sammentrekninger som har vært sånn passe vonde, men fortsatt ingen fødsel, slimproppen gikk for 3 uker siden, tror jeg holder på å bli gal her jeg sitter!

Har prøvd alle kjerringråd uten å få fart i sakene, hva skal jeg gjøre?????

HJEEEEELLLLPPPP

Skrevet

ikke si du har sittet så lenge ??????? nå blir jeg nesten redd. regna lissom med i løpet av neste døgnet jeg nå. dette er vonde rier, kan ikke gå sånn i en uke.......................da dør jeg tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...