paula28 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Har hatt regelemssige rier siden i natt, 5 minutters mellomrom, samt litt tegningsblødning! Har ringt fødeavdeligen, og de ba oss se an noen timer, så kunne vi komme :-) Endelig! :-) Au, her kommer en til......
Puttipluttipott*har født* Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Så spennende.... Lykke til!! Tenk, om noen timer har du en liten baby i armene;-)
belli72 Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Så heldig du er! Var på føden en tur i natt etter vannavgang, men her er intet som tyder på rier.. Lykke til!
jente-med-sept-jente Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 har selv holdt på siden igår ettermiddag. ligger stabilt på 6 min imellom. har fått samme beskjed som deg, å vente!!!!. syns du blir vondere etterhvert eller samme i styrke?
paula28 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2006 Vondere nå enn tidligere i morges ja, må stoppe opp og "puste ordentlig". Nesten som intens mageknipe :-)
Bruse tobarnsmamma Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Masse lykke til!! så spennende!!!
jente-med-sept-jente Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 samme her. vi får se hvem som kommer først i mål!!! ha ha. når er termin din?
Gjest Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 heldig du er !!! her er det kun maserier,og di tar snart knekken på meg. håper du snart får litt fortgang på riene =0) åhhh,jeg er ikke misunnelig i det heeele tatt,sukkh....
paula28 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2006 Terminen var den 3. september :-)
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Åååååå heldig gris-))) Vi skal heie på deg vi!!!!!! Lykke,lykke til-))
RundLurt? Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Har holdt på slik i en oog en halv uke nå, regelmessige sammentrekninger som har vært sånn passe vonde, men fortsatt ingen fødsel, slimproppen gikk for 3 uker siden, tror jeg holder på å bli gal her jeg sitter! Har prøvd alle kjerringråd uten å få fart i sakene, hva skal jeg gjøre????? HJEEEEELLLLPPPP
jente-med-sept-jente Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 ikke si du har sittet så lenge ??????? nå blir jeg nesten redd. regna lissom med i løpet av neste døgnet jeg nå. dette er vonde rier, kan ikke gå sånn i en uke.......................da dør jeg tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå