<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har smørt meg med progesteron kremen progesta care i 3 uker nå,morgen og kveld. mistenker at jeg mangler progesteron siden jeg har omtrent alle symptomene som man får når man mangler det! Og den skal visst hjelpe på fruktbarheten til de som sliter med å få barn nr 2 (som jeg altså gjør) Noen her som har erfaring med kremen? eller som bruker den nå?
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2006 Setter stor pris på svar :-)))
scubagirl med scubababy Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg lurer også litt på dette... Og hvor får man tak i en slik krem? På nett, eller hos legen/apoteket
beatek-t Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 får tak i slik krem på helsekost. Jeg har kjøpt men ikke prøvd ennå. Fikk mensen i dag, så da blir det vel krem-testing i denne pp:) klæm
Dolly Duck Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Hei miss_mom Jeg har ingen erfaring med denne kremen. Bare lurte på en ting. Hva er symptomer for å mangle testosteron? Evt. hvor kan jeg lese om det? Vet du? Lykke til med kremen!! =)
9nah Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 jeg har ingen erfaring med det, men fikk info om den kremen i helsekostforretning da jeg kjøpte wild yam. vet ikke hva symptomene er på lavt progesteronnnivå. men vet at dersom lutealfasen er kort (under 10 dager) anbefales det av noen å prøve den kremen du har fått (eller da wild yam). lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå