Gå til innhold

eifos og anneny´s " Ruge på gullklump"-tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det går bra, men kjenner ikke mye. Det kan være fordi jeg ikke helt tør å kjenne ordentlig etter... Jeg er også veldig spent, dagene kunne gjerne gått mye raskere frem mot test ;o) Skal egentlig teste fredag 15. sept, men da er jeg utenlands, så jeg må vente til mandagen. Regner med å ta en graviditetstest før blodprøven...

Forsøker så godt jeg kan å suge til meg alle gode råd her på sidene fra de som allerede har vært gjennom dette!

Hei!

Henger meg på her litt jeg!

Jeg skal også teste 15 - men vi har bestemt at siden det er min mann's bursdag den 12 skal vi teste da... Vel vitende om at det kanskje er 2 dager for tidlig og mulig negativt resultat.. men det hadde jo vært artig om det ble positivt!! :-)

Jeg har vært utrolig oppblåst og øm i magen etter uttak og innsetting! Brystene er blitt harde og ømme, og livmoren knyter seg av og til... er dette vanlig, eller? Dette er mitt første ivf forsøk - så jeg vet ikke hva som er normalt. Tidligere har jeg bare merket at jeg ikke har fått mensen, og ingen andre symptomer enn det før jeg ble kvalm etter noen uker. Jeg føler meg jo gravid da, og kanskje er jeg det?? Man får vel uansett ikke symptomer før egget har festet seg?!

Hmmm.. dette er i allefall ufattelig spennende!!!

Hei, så spennede at du kjenner noe annerledes. Jeg kjenner og jeg kjenner, men vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter..... Fram til mandag morgen hadde jeg tydelig stikke"smerter" på venstre side, men disse er forsvunnet. kjenner av og til litt murring, vet ikke om det er mensen-murring eller eggfeste murring, har jo aldri vært gravid før.... Og så har jeg ganske ømme pupper, men det kommer sikkert av progresteronen.

Denne ventetiden er utrolig spennede og krevende, vanskelig å fokusere på andre ting. Spenningen stiger time for time, dag for dag. Tenker jo at dette skal gå bra, og jeg har jo aldri vært så lang i "bli gravid prosessen" som jeg er nå ;-)

Blir spennende å følge med oss rugerene i dagen fremover.

Lykke til videre i rugetiden:-)

Hei til deg og ungvoksen... velkommen skal du være;-)

Er i morgen (eller i dag) fredag på rugedag 5, og dagene går virkelig sakte her altså...Men jeg lever som normalt... det lovte jeg mellembakken... En kjekk lege han der... Syntes han var litt rørete til å begynne med, men inntrykket har endret seg.

Er i dag veldig positiv, var så negativ før forsøket, men er nå veldig positiv igjen... Det er virkelig våres tur nå, jenter!!!

Er utrolig oppblåst imagen når kvelden kommer, og det ser ut som jeg er 5 mnd på vei... hihi... men det gjør ikke noe... Har litt mens vondt i ryggen, men ellers i slaget... og puppene er ømme (i helle puppen, ikke bare mot armhulene som jeg ellers er). Godt å kjenne litt etter innimellom også, og henge med i prosessen liksom... er så spent på om jeg merker noe liksom, om jeg er gravid. er så mange gode tanker hos meg om dagen, og jeg håper de går i oppfyllelse!

Nok om meg, hvordan går det med deg anneny?

Hei!

Er på rugedag 7 i dag. Ville bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din med oppblåst mage på kvelden. Da bare eser magen ut.

Noen ganger skjer det også på formiddagen, da lurer jeg på om det kan ha en sammenheng med at det er lenge siden forrige Crinone pille. (Tar de når jeg legger meg for tida.) Magen er ikke oppblåst om morgenen.

Bare noen tanker, passer det for deg, eifos?

Det er godt mulig at det skyldes noe helt annet.

Klem

Annonse

Hei eifos!

Jo da, det går bra med meg. Nervepirrende dager, men prøver også å leve så normalt som mulig, selv om jeg har vært sykmeldt noen dager og da får man jo veldig god tid til å tenke. Jeg veksler mellom å tenke at dette lykkes vel heller ikke oss på 1. forsøk, men så tenker jeg også "at hvorfor kan ikke vi lykkes på 1. forsøk"? I dag har jeg en god følelse, men det går som sagt i bølgedaler. I det store og det hele forsøker jeg å tenke positivt. Kroppslig kjenner jeg fortsatt noe murring, av og til stikking i livmoren. Jeg har ikke oppblåst mage, men puppene er ømme. Vel det er bare å ta tiden til hjelp og smøre oss med store megder tolmodighet i 1 uke til, dette blir bare mer og mer spennede!

Vil jo så inderlig gjerne lykkes....sukk sukk....

Skal du ta blodprøve på Riksen på fredag den 15.9? Jeg velger å reise dit, for da får jeg svar samme ettermiddag.

Jeg reiser bort i helgen, med kommer sterkere tilbake på søndag kveld.

Ha en strålende helg og kos deg med rugingen. :-)

Hei igjen, du skal se at det ordner seg for snille jenter;-) Ja, jeg er nødt til å reise inn jeg også, for å få svar samme dag... Er så sprekkeferdigspent altså... Vi bor en times kjøring unna riksen, så det må jeg, men skal ta en CB test på morgenen før jeg drar hvis ikke tanta har dukka opp da, men det gjør hun jo ikke;-)

Skjønner hva du mener med bølgedaler... I går eller i natt hadde jeg en skikkelig sterk sammentrekkning i magen... da jeg reiste meg litt fort, og da høgga det til i magen så jeg sto helt krokbøyd av smerte, som varte i kanskje 2 sekunder...Jeg stivner også litt hvis jeg har sitti forlenge, og det virker som jeg er "støl" etter en treningsøkt... håper ikke det er et negativt tegn altså???

Du må ha ei god helg da, så snakkes vi på søndagen

Go kveld

Hvordan går det med rugingen og hvordan har helgen din vært?

Jeg for min del trodde at løpet var kjørt i går. Da fikk jeg så inmari vondt i underlivet, sånn skikkelig før mensen smerter. Ble ganske bekymret og redd og tenkte at nå kommer det vel blod i strie strømmer. Men så langt har det helsigvis ikke kommet noe, så jeg klamrer meg fortsatt fast i håpet om at gullklumpen har klorte seg fast.

For hver dag som går nå stiger spenningen, tørr neste ikke tenke på hvordan de neste dagene kommer til å bli.....

Lykke til videre de neste rugedagene.

hei, og god natt heter det vel for min del men;-)

har blitt en skikkelig natterangler jeg... Åhhhh, krysse krysse for at du ikke starter å blø, vi skal jo gå løpet ut sammen du og jeg. Her blir det liv, ray ray...

Skjønner hva du mener, men nå føler jeg meg gravid i tillegg altså.. er sååååå gravid;-) Mange tanker som streifer, men som du nevnte tidligere, vi har aldri vært så nære før... og i mål skal vi!!!!!

Har vært ei skikkelig bitch i dag. skikkelig hormonell og greier. har ellers vært blid men.. i dag var det krangle dagen. Stakkars dissa mannfolka innimellom.

Lykke til til deg og. lurer på om jeg må ta en liten test dagen før dagen, men vi får se

hei anneny

Jeg har svikta deg... bare måtte ta en test på rugedag 8, og vet du hva? DET LYSTE GRAVID på digitaltesten.. Nå er jeg spent på deg altså. velkommen etter!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx alt, og gir deg litt babyfrø!

klem

Ååååååå såååå gøy!!!!

Grattis!! Dette var gledelige nyheter. Er så glad på dine vegne. Skulle ønske at jeg får samme resultat. Tør ikke teste enda, er redd det er tidlig. Du har jo to gullegg, så kanskje det slår ut fortere på testen for deg? Jeg tror jeg kommer til å teste hjemme torsdag eller fredag morgen, men er så redd for at resultatet skal bli negativt. Men tar i mot babyfrø med takk og lever i håpet.

Jeg tror jeg hadde svevd av lykke om jeg hadde testet positivt.

Kos deg videre med din gravide mage;-)

klem

Annonse

hei anneny, venter skikkelig i spenning på testen din, og tror du er en av oss i rugeklubben 35. klart! Gleder meg til ditt flotte innlegg altså, men vent til tors eller fre hvis du syns det er best. I mine tanker tenkte jeg... håper i hvertfall å kunne se gravid før tanta dukker opp... men ho har jeg jaga vekk;-) ho kommer ikke til deg heller

Hei.

Godt at dere andre er optimister. Ser at det er en god og positiv trend her nå, skulle gjerne blitt med på den..... Men akkurat nå er jeg ganske sikker på at mensen kommer før jeg skal teste på fredag. Har hatt skikkelig før mensen murring i ettermiddag og kveld. Så det spørs nok om dette er over og ut for meg....

Dersom mensen ikke er kommet innen i morgen tidlig har jeg tenkt å ta en hjemmetest i morgen, så får jeg jo håpe at jeg kan bli gledelig overrasket, men innerst inne tror jeg nok ikke at dette egget sitter. Men jeg håper jo fortsatt, og kanskje kan disse typiske mensen murringene være tegn på graviditet?

Vel får vel bare smøre meg med tolmodighet til i morgen og fredag.

Men gleder meg stort over alle dere som nå er på rett vei.

hei igjen... Detta går bra!!!! Snakka med Randi på Riksen i dag. Fortalte at før jeg fikk satt inn crinonen, hadde jeg litt mens-vondt. hun sa det var helt vanlig, og at det er normalt at det kjennes slik ut da man er gravid, så prøv å slapp av litt til. så skal du se dette går veien.

klem

God Kveld

Jo da, jeg henger fortsatt med. Selv om jeg det siste døgnet har ventet at mensen skal komme ved neste do besøk... men heldigvis så lar den vente på seg, håper bare den ikke kommer i løpet av natta, selv om jeg fortsatt kjenner disse ekle mens murringene. Dette er psykisk terror på det verste. I morgen er det jo den store test dagen.... ... Jeg kommer til å ta en hjemmetest i morgen tidlig, men er jo så redd at den skal være negativ. Har anskaffet meg CB digital, den skal visst være pålitelig. Lykke til i morgen, selv om du har avdekket resultatet allerede, så blir det jo artig å få det bekrefet med Hcg verdiene.

klem

hei vennen, hvordan har det gått med deg i dag? Har tenkt så mye på deg etter at jeg kom hjem, og håpa du hadde lagt inn et innlegg.... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alt for at alt gikk bra!!!!

klem

Hei, dette forsøket går til h.........

Tok hjemmetest i går tidlig, den var negativ. Ringte på blodprøven, der var Hcg verdinene veldig lave, så jeg ble bedt om å komme tilbake og ta ny prøve mandag eller tirsdag, psykisk triller i noen dager til... man lever jo i håpet.... men i dag kom mensen, så nå er nok alt håp ute, men skal ta blodprøven uansett fikk jeg vite, selv om mensen skulle komme i løpet av helgen. Så dette var jeg jo litt forberedt på, men det er ikke akkurat den lykkeligste dagen i mitt liv....

Så nå er det bare å psyke seg opp til ny runde med hormoner, vi har jo ingen egg i fryseren. Håper bare at vi slipper å¨vente lenge før vi er i gang igjen. vi har jo ikke akkurat årene på vår side lenger.

Lykke til videre med ruginga, ruger du på ett eller to?

hei, kjære vennen min... ikke fortvil enda, alt håp er ikke ute. Vi er jo likt i prossessen du og jeg!!! Uff... skjønner at du blir lei deg... Man har jo vært igjennom en hel del så... Man vil så gjerne få det til på 1. forsøk, når man investerer så mye tid og energi, og ikke minst psyken i ett forsøk... er ikke en dans på roser akkurat.. Man er ikke helt seg selv, og kjenner seg ikke alltid igjen ved utbruddene man til tider kan få. Godt at man har et sterkt forhold i tillegg... Mange ganger jeg har tenkt at detta går til helvete.. at han kan ryke å reise liksom.. Og dagen etter er alt bra igjen... Jeg ønsker deg alt godt, og håper det klaffer. varme klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...