Gå til innhold

Wi-2!! :)


Jente1980

Anbefalte innlegg

Hei, en liten hilsen til deg i natten!

 

Lurer så fryktelig på hvordan det går med deg!:) Håper alt står bra til, med deg og spiren din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint og høre:) Med meg står og alt bra til, litt sliten eneste etter en laaang dag på jobben, stiv og støl i beina nå jeg... Men det går seg vel til. Ellers så har jeg storkosa meg med fri hele søndag og mandag, det trengtes, tro meg! Har fortalt nyheten om spiren min til enda en kollega/kamerat idag, var skikkelig koselig for han ble så gla, og jeg fikk meg en kjempeklem!!! (Setter pris på når folk reagerer med så mye glede på meg og min samboers vegne!) Vanskelig og knipe igjen nå, men det er heldigvis ikke sååå lenge før vi kan fortelle det fritt. Har du fortalt det til mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) Du fortjente litt fri nå. Har store problemer med å holde igjen selv jeg......har fortalt det til mange:) Foreldre og venninder. Men, det skal bli godt å få sagt det til ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du må ikke snakke! Det er jo en lykkens ting, så det er jo kjempegøy og fortelle det til alle en kjenner!! (Foruten om sjefene våre da...) Gleder meg masse til å "rope" det ut til verden! Godt og høre at det ikke bare er jeg som har fortalt det til mange allerede!!! Hihi... Jeg er jo håpløs når det kommer til mine egne hemmeligheter, men da mener jeg kun mine egne;) Er 9+5 idag, begynner å høres "litt" mye ut nå!, 10+0 på fredag, jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8+0 i dag. Synes tiden går utrolig seint!! jeg vil nemlig kjøpe baby-ting jeg. MASSE babyting....skjemme bort knøttet masse....hihi, klør i fingra etter å shoppe. Men, må vel holde meg til uke 12:) Jeg å vil være 10+0 på fredag:( *sjalu* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...