Gå til innhold

Da sitter jeg oppe å gråter igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igjen, 3 kvelden på rad det her... Samboer å jeg har hatt det topp hele tiden, ikke no problemer når jeg ble gravid heller. Nå har han sluttet å røyke og begynt i ny jobb. Han er stressa om dagen og lunta er kort. Men aldri har han gitt meg så lite oppmerksomhet. Jobber til sent på kveld, så jeg har lagd i stand middag hver kveld, sendt han koselige meldinger på dagen men ikke noe respons. Han kommer hjem, sier hei.. Å det er stort sett det frem til han sier god natt.

Ikke en klem, ikke ett smil engang får jeg. Sa ifra i stad, da han gikk for å legge seg. Spurte om noe er galt, eller hva problemet er. Men svaret jeg fikk var: Ta å ro ned de hormona a, må det være no gæærnt el? Helt fra meg nå, flere som har samboere som kobler helt ut innimellom..? Føler meg helt knust...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte å røyke + ny jobb høres stressende ut, men han tar det jo ikke særlig hensynsfullt mot deg, da... Håper det bedrer seg, har desverre ingen gode råd til deg. Vi krangler jo også innimellom, og har vel begge en tendens til å koble helt ut innimellom når ting blir litt stressende for en eller begge av oss. Klarer du å gi ham litt rom så han får tid til å savne deg? Det funker i alle fall når elsklingen min gjør det mot meg (når _jeg_ kobler ut pga stress).

Lykke til!

Skrevet

Uff, må si jeg kjenner meg igjen. Samboer her har også slutta å røyke og stresser en del på jobb også... Og jeg tåler ingenting!! Men det har gått bedre etterhvert. En natt kom han med en kommentar og jeg gråt hele natta. Men man er jo også overfølsom nå når man er gravid, og min samboer har endelig skjønt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...