Lykkelig mor til tre Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Fyyyy så sakte tiden går. Denne siste etappen går jammen seint. Er i uke 34 nå... Er vel fordi jeg har mye plager.. ellers hadde jeg kanskje koset meg litt mer... nå bare venter og venter og venter og venter og venter jeg på at babyen skal komme!!!!! Og det gjenstår jo litt venting fremdelse.... *sukker*
allergibarn Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 kan trøste med at tiden etter fødselen går utrolig raskt. Synes ikke det er lenge siden jeg BIM'et her inne og neste uke er lillebror 5 mnd. Måtte bare inn og se hvordan det står til med dere (bruker www.dinbaby.no en del). Jeg lå 4 dager på sykehus før fødselen, og det er de lengste dagene i mitt liv. og hva er 4 dager nå.... wips, så er de over! Dagene bare flyr, helt utrolig. Føler at de siste 5 mnd av svangerskapet var leeeeeeenge og nå har jeg plutselig vært tobarnsmor i 5 mnd. Håper du klarer å kose deg og nyte svangerskapet nå! Som sagt, du får ikke den samme tiden til å slappe av etterpå....! Lykke til
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jepp, er heeelt enig med deg! Vil bli ferdig NÅ =)
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Sebine Hvis du hadde lest om plagene mine.. så hadde du kanskje sett at tiden etter fødsel skal være en befrielse nesten uansett... Jeg har ett barn fra før.. og jeg vet hva det vil si med våkennetter, skriking, amming..osv... Det skal bli en fryd.. og komme dit. På nåværende tidspunkt sover jeg 1-4 timer pr døgn! slik har det mer eller mindre vært i seks uker.. bortsett fra at jeg har sovet i opptil syv timer noen netter!!!!! Og alt dette pga urolige ben!!!!! Men oppi det hele forsøøøøøøker jeg å nyte tilværelsen... men det er jammen ikke lett nei...
Lumsk Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 For min del er dette trimesteret som et formel-1 løp i forhold til det første og deler av det andre. Det var da jeg hadde de fleste plagene mine. Nå er det jo bare turbosparking og ekstremstrekking som pågår:) Men, jeg har tre uker igjen, jeg antar de kommer til å gå noe saktere...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg er veeeeldig enig i at 3. trimester går sakte!!
Thea og Erle Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Enig jeg også. Skal til lege på mandag og da skal det settes opp dato for ks. Termin er 30 okt, men det blir ca 14 dager før. Og så har jeg en følelse av at den kan komme litt før det også. Hmm spennende å se. Er bare så tung og mye vondt i magen. Uansett hvordan jeg ligger så er det nesten vondt. Masse trøtt også. NÅ VIL JEG BLI FERDIG!!!
Heffalump mamma Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 signerer denne jeg også.. *vente vente vente*
tullla Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Huff jeg synes det går alt for fort!! Skrev meg netopp en liste over alt jeg har tenkt å få gjort før fødsel og det var MYE gitt!!!! Synes dagene går alt for fort jeg! Gleder meg jo selvsagt til å hilse på den lille også da, men jeg trives godt med å ha ham på plass i magen foreløpig må jeg si. Men nå er jeg frisk og rask og har ei lita ei fra før og bruke tiden på og da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå