jente-med-sept-jente Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 slimproppen gikk tidligere idag, og har hatt kynnere som har vært mye kraftigere enn ellers. skikkelige tak ,med en mage som kjennes ut som den skal sprekke hvert øyeblikk. nå utover kvelden kommer takene jevnt 15 til 20 min mellom hver, og de varer kortere, men er mye vondere. skikkelige mens smerter, men ikke vondt i ryggen. varer et min eller to. kan det være at jeg er igang? vanskelig å vite forskjell på rier og kynnere syns jeg, det virker som det er så individuelt.
msbu Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Når riene kommer regelmessig, kan det jo bety at fødselen er igang. La oss håpe det for din del. Men bli heller ikke skuffet hvis riene dine forsvinner helt igjen. Det hender fødselen stopper opp, for så å starte igjen timer eller dager senere. Ennå er det nok noe tidlig, ettersom du har såpass lange pauser mellom riene, men er fødselen i gang, vil de nok komme tettere utover natten. Lykke til )
Winterlady Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Har ikke født selv, men utfra andres beskrivelser så kan det jo høres slik ut ja..Ryggvondtet kan vel først komme etterhvert tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå