Gå til innhold

Ny her inne og gravid...


Ronja83

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Plutselig har jeg endt opp på denne siden. Ikke det at jeg ikke har vært innom før pga verpesyke, men denne gangen kom det ganske overraskende på meg ja.

 

Følte at jeg skulle ta graviditetstest. Skal ikke ha mensen før til helgen, men intuitivt gjorde jeg det da. Var egentlig ganske rolig på det hele... 2 min går...3 min går..... 2 streker. Oi..... Jeg er gravid.

Sitter her og er litt i sjokk. Reagerte faktisk med å bli glad, men selvfølgelig. Jeg er ung, ikke i forhold... og ja... Mmm, ikke så lett det her....

Var godt å bare lufte dette. Er jo ganske tidlig på vei, maks 3 1/2 uke.

Yes... litt i sjokk jeg :)

 

Ønsker dere en god natt alle sammen!

 

-Ronja-

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattulerer:) Og velkommen til oss:)

 

Håper alt går bra med deg:) Trass kanskje situasjonen ikke er den ideelle famile idyll så behøver ikke d å bety noe:) Om barnet er elsket så er det det viktigeste:)

 

Lykke til med spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Selv om forholdene ikke er "perfekt" (når blir de egentlig det?) så får jeg følelsen av at du er glad å siden du kommer ht til oss, noe som er KJEMPEKOSELIG og du er mer enn velkommen! :)

Du vil oppdage at det er flere som deg som sitter litt i det sånn i begynnelsen av uplanlagte men det er utrolig hvos omstillingsdyktige vi jenter er når det komemr til alt, synes du ikke?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for det du :) Har ikke tatt en avgjørelse på om jeg skal beholde eller ikke. Det er så nytt og uventet. Skal ta en test til når jeg våkner i morgen for sikkerhetsskyld. Det rare er at jeg er glad, samtidig som jeg skjønner at dette er en vanvittig omveltning. Men er såpass tidlig i svangerskapet, så får ta det hele litt rolig tror jeg.

Nå trenger jeg litt søvn! Nattinatt :)

 

-Ronja-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA du får ta litt tid på å finne ut hva du vil. En liten baby forandrer alt. så det er en viktig avgjørelse:) Vil ønske deg lykke til uansett hva du velger, og skulle du velge å beholde det, så er du velkommen til å være med oss her inne:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...