ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Det er ikke bare bare å skulle prøve å blir gravid. Man blir jo helt paranoid av dette. Vi har ikke prøvd så lenge, bare i halvannen måned. Eggløsningstester, graviditetstester, sex ved alle anledninger som byr seg.. Mye sex er vel og bra, men det blir et stress moment.. være redd for at man ikke skal få det til akkurat til rett tid. Håper vi har fått det til denne måneden, da blir det et slutten av mai / begynnelsen av juni barn. Hadde vært flott. Man blir litt gal av å prøve, tror at man er gravid hele tiden. Trøtt sliten, små kvalm hele tiden..... og så er det bare psykisk alt sammen... Håper vi får det til alle oss som håper og ønsker så sårt.. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Ikke for å være ubehagelig mot deg av noe slag, men her inne kaller vi ofte dødfødte barn eller sene aborter for englebarn... altså engler.
~Maja Mor~ Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Enig, Anonym. Jeg skvatt litt når jeg leste overskriften. Men det er ikke alle som er klar over det. Har selv englebarn og reagerte på overskriften. Men hun vet sikker ikke om det...
Alba44 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Er nok ikke alle som vet om denne betegnelsen vi bruker på bim om våre små som vi har mistet. Men du syns sikkert det er greit at vi nevner det, hovedeinnlegger?
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 takk for kommentarer.. Viste ikke det... :-) Får finne et nytt uttrykk tror jeg :-) Engel kan jo være så mangt, alt etter hva man forbinder med det.. en engel er jo noe gudommelig som er flott mystisk og fantastisk... men ser også hvorfor man bruker engel om en liten man har mistet. Har en engel selv jeg :-( Takk for kommentarene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå