Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Ok! Jeg vet ikke om jeg er gravid men har ingen test for hånden, så jeg tenkte å fri litt til dere vennlige sjeler. Jeg hadde første dag siste mes 4.august. De siste dagene har jeg fått veldig til stikking/stramming når jeg reiser meg litt for fort. Det er som om det er noen sener/bånd som "henger" litt igjen og strammer, hvis noen skjønner hva jeg mener. Huff, vanskelig å forklare, men det minner litt om sting/hold men det er mer mot lysken/eggstokkene. Noen som har opplevd det samme? Hvis noen i det hele tatt skjønte noe som helst av det jeg skrev da.... (",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har det ofte sånn, men for meg er det PMS (tegn på at tanta kommer). Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Hmmm... Ja det kan jo selvfølgelig være det også! ) Takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå