Love2bemom Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Kjøpte den i dag...noen med erfaring og synspunkter på den vogna? Synes den var kjempefin,god plass og fikk den for en rimelig penge:) er så stolt den står her i gangen:)
nas1975 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Har ingen erfaring med den, men det er en sånn jeg har tenkt å kjøpe (el 2007-mod, den er helt lik). Liker modellen bedre enn edgen, ikke så fancy...
Love2bemom Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Vel,2007 modellen er mer "fancy"pga innesydd myggnetting,vugge funksjon,etc...og den kostet over 7000!! det var litt vel mye synes jeg,og vi fikk den siste 2006 modellen for 4800 og da fikk vi med myggnetting og regntrekk. Som damen på butikken sa:man skaper seg et behov... trenger jo ikke alt det "fancy"greiene...:)Er kjempefornøyd jeg,synes den blir finere&finere for hver dag jeg;)
milk Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Kjøpte min i går og er kjempefornøyd:) Men er du sikker på at du har fått 2006 modellen? Jeg kjøpte samme modell i går (2006), og den har alt som 2007 modellen har. Fikk beskjed i butikken av de var helt like, den eneste forskjllen var at prisen ble 400-500 kr høyere. Min har innesydd myggnett, vuggefunksjon ++. Håper de ikke har lurt deg, men prisen er det jo ingenting å si på! God helg!
Mamma til godjenta & lillebror Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Kjenner ikke til 2007-modellen, men Emmaljunga har i alle år ellers produsert både Classic og Edge understell og -bager, dvs en kan godt velge det enkle og klassiske underestellet Classic og en Edge bag f.eks. Edge bagen har i alle år hatt vuggefunksjon, innebygget myggnetting, en liten ekstra skygge på kalesjen bl.a. (kommer ikke på mer i farten...). Høres ut som om det du har fått presentert som 2007-modellen er en Edge bag (på Classic understell kanskje)? Kunne forøvrig aldri tenkt meg noe annet enn Edge-varianten, både i bag og understell. Har to stk selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå