apollo71 - har fått gutt Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har vist det i 1 og en halv uke at jeg er gravid, men har vært på ferie så nå endelig kan jeg dele den gode nyheten med dere. Jeg er 6+1 på vei. Det har ikke helt gått opp for meg ennå. Virker litt uvirkelig ennå. Det er 4 år siden jeg var gravid sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Velkommen og gratulerer med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Velkommen skal du være!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
;o)77 Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Så koselig! Jeg fikk vite i dag at jeg er gravid! Da melder jeg meg inn jeg også! 5 eller no sånt på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 Grattulerer og velkommen til oss her på 1 tri;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Grattis! Velkommen! Håper vi blir bedre kjent med deg etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apollo71 - har fått gutt Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 5. september 2006 Såååå koselig. Gratulerer så mye til deg Lilja 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 6. september 2006 #8 Del Skrevet 6. september 2006 gratulerer begge to.. moro at det stadig dukker opp flere her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå