Gå til innhold

buggaboo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er den vogna praktisk henne?

eller fin? alt med små hjul foran er noe dritt å trille på om vinteren!

finnes det bugaboo med bare store hjul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer en ny versjon med store hjul. men vet ikke helt når....

Skrevet

Den er utrolig god å trille i hvertfall, og om noen uker vil det bli presentert store vinterhjul på barnevognmessa i Köln, så da vil vogna bli en fullgod helårsvogn..! Men buggis er ikke noe dritt om vinteren, for du bare vipper styret over, så har du de store hjulene foran om det trengs :-) Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt meg en;-)

Skrevet

Hvor den er praktisk? På alle mulige måter! Lett (veier bare 9 kg), stabil, lett å trille både med de små eller storehjulene foran, kan snus ved at man enkelt vipper håndtaket over vognen, man kan enkelt skifte stil og farge på vognen ved å kjøpe trekk i en annen farge, hvis man blir lei fargen man har valgt (genialt for den moderne kvinne i 2006 :o)). Den har også mange andre fordeler (som jeg selvf vet at andre vogner også har) som høyderegulerbart styre og at Maxikosi bilsete enkelt kan klikkes på. Det er helt sikkert noen fordeler jeg har glemt her også

Hvor den er fin? Mulig du ikke liker designet, men jeg eeeelsker det! Smaken er jo forskjellig og du MÅ ikke like den, men respekter at andre har en annen smak...

Når det er mye snø om vinteren (som f.eks 50 cm nysnø) er det få eller ingen vogner som kommer særlig godt fram. Fordelene med Bugaboo da er at den er lett, slik at man kan løfte den over en eventuell brøytekant (forsøk det med en tung vogn), eller at du rett og slett vipper den opp og bruker bare de store hjulene (se video på www.bugaboo.com for å se hva jeg mener).

Og ja, ryktet tilsier at messen i Köln skal vise oss Bugaboo med bare store hjul, store hjul blir da ekstrautstyr. Så får vi krysse fingrene for at dette stemmer! :o) Selv ser jeg ikke helt nødvendigheten av det der jeg bor...

Håper dette ga deg svar på spørsmålene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...