Gå til innhold

KJÆRE CHANEL..VIL DU SE PÅ MEG ER DUS NILL:)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:0)

Kanskje det er spenningen din som slår igjennom her, for fikk vannvittig mye følelser når jeg så på datoene deres. Først og fremst en vannvittig lykke/gledesfølelse... Lov å håpe på at det er fordi det klaffer nå..

Ja, her er en baby, helt klart! Er litt usikker på om det blir ved denne el, men det kan det meeeget godt bli, for bebissen vistes veldig godt;0)

Lykke til, selv om jeg ikke kan love deg noe konkret, her:0)

*klem*

ååååååååå...nå ble jeg virkelig glad assa,,,,håper virkelig at det stemmer ,skal gi deg tilbake melding..

Kan du se noen dato som vi burde prøve eksta mye denne uka?

får du opp noe mere i livet vårt? forlovelse osv...er så gøy å høre hva du får opp:)

stooor klem fra meg...

setter pris på at svarer:)

Hehe... Nesten litt gøy å se på deg, for du virker så åpen/lett å "se" på en måte:0) (Sikkert fordi du er i gamet selv:0)

Hva forhold angår kan jeg nesten ense at dere er forelsket! Sånn kriblende.. Du kan ihvertfall vite at det virker som om han er veldig betatt av deg. Dere er litt sånn susseogklemme par på en måte.

Forlovelse...hm...klarer ikke å få opp noe klart bilde på akkurat det, men kan ense et giftemål der fremme et sted. Er litt usikker på om dere blir forlovet, eller om dere kanskje heller bare gifter dere, jeg..

Hva dato angår synes jeg det er litt vanskelig. Får sjeldent opp tall etc, mest bilder av mennesker, omgivelser, aktiviteter etc..

*klem*

så gøy at det er litt lett å spå meg da..ja det kan jo være fordi jeg er så inntresert i dette..

haaaa ja vi er veldig kosete og må ha sånn kose tider på dagen,som vi bare ligger i senga og slapper av..

Det som jeg tenker på hele tiden er om jeg blir gravid og når,og jeg vil så gjerne at det blir graviditet denne uka....

ser du noe mere rudt dette med graviditet?

klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...