Gå til innhold

Trøtte dama...


Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

I dag greide jeg faktisk å sovne på jobben. Er det mulig. Hele dagen var fylt med møter og da jeg endelig fikk satt meg på kontoret, så sovna jeg foran dataen mens jeg svarte på en mail. He he... Flere som merker at kroppen går litt i dvale her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er ekstremt trøtt, og veldig sliten i kroppen.

Håper det blir bedre etterhvert.

 

Men det er jo uansett en liten pris å betale for det fantastiske som kommer ut av alt dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er trøtt og kvalm...er fulltidsstudent og det er det eneste jeg orker nesten...gleder meg til at vente tiden er over og fortelle hele verden det:)

da skjønner de hvorfor jeg har vært litt rar i det siste:)hehe

er 5+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sovner støtt og har null arbeidslyst har kjøpt oss ny og veldig god seng også så det er helt umulig å gjøre noe annet enn å drømme om å krype tilbake i den. Helt i dvale ja. er enig i at det er bedre enn å vær kvalm for det er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+0(!!!) jippi!

men uansett......jobber fra 8 til 2 på kvelden i en bar......seriøst sovna når jeg satt på barkrakken....var så lite folk.....holdt på å dette av! er så trøtt at man skulle ikke tro det var mulig.....men det er en slik ond sirkel......trøtt-orker ikke lage mat-kvalm-ikke noe smaker godt-spiser ikke= mer kvalm-mer kvalm= mere trøtt........

 

isj! det skal ikke være lett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må tro jeg er skikkelig lat på jobben nå... Er hjemme pga forkjølelse! Men ikke så lett når den kommer i tillegg til at jeg er trøøøøøøøøtt. He he.

Gleder meg til å fortelle dem det, da kommer de til å be meg sette meg ned og ta bena opp ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...