Gå til innhold

Tilbake fra ferie med en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Da har vi endelig kommet tilbake fra ferie. Reiste på ferie i den tro at jeg ikke var gravid da en blodprøve tatt 5 dager før ikm viste negativ !!!. Men tr uteble og jeg hadde pakket en cb i bagasjen og den ble tatt 3 dager etter ikm. Den viste positivt resultat - et svakt et sådann :-). Tok en ny test (kjøpt på kypros) 5 dager etter ikm fortsatt svak positiv. Tok en ny test 7 dager etter ikm og den viste klart positivt.

Jeg klarte ikke å slå meg til ro at blodprøven viste negativ for jeg har kjent at noe har vært på gang og heldigvis så fikk jeg rett :-)

JEG ER SÅ GLAD SÅ GLAD..........

Jeg har samlet på masse babytøv i 14 dager nå for endelig å kunne dele med dere ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Ha en kjempe fin kveld alle sammen :-)

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk til dere alle sammen. Ja jeg må si at ferien ble spesiell. Glemmer ikke dagen da testen var positiv. Jeg vekte mann og barn og fortalte det til dem. Jeg har to stolte barn som er veldig glad for å få seg en liten søster eller bror :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...