Silje & prinsen<3 Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 har gledd meg til det i over en uke no...=) Er bare døds bra den serien...=)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jepp.. De gjør faktisk en del riktig. Slik som vi gjør på sykehusene til vanlig... OG de minner meg om noen av turnusene hos oss.. Hihi
~Maja Mor~ Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 JAAAA! den er kjempebra! HAr en vennine som har lastet ned alle episodene, vanskelig å la være å se dem, men det er hyggelig å ha noe å se på tv'n også da!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg er hjemme alene så det er koselig å vite at dere er der ute og at vi ser på det samme på tv:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 JAAAAAAAAA!!!!!! jeg digger det programmet. Savner de dobbelt episodene...
Fru Barbro von Kobro Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Ja!! Er litt sjuk, så det er dagens definitive høgdepunkt. Har fått min kjære til å gå på butikken og handla inn digg, så no skal eg kosa meg
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~hope~ i 7.himmel Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 SELVFØLGELIG!!! helt hekta på det jeg!må logge ut nå-begynner strax!!!*glede*glede*
Silje & prinsen<3 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2006 Ja eg og...=) Men ble ganske irritert på Dr Shepard,,,!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå