Gå til innhold

i dag fikk jeg svaret!!


L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Var på innvendig ul i dag (endelig fikk jeg en priv time) og det var som jeg hadde fryktet, jeg hadde mistet i en sa.

Men det positive var at han så antydning til et nytt foster inne i meg (ca 4 uker gammelt) så det var veldig bra:)) Nå er det å begynne å beregne ny termin, som er ca 17 mai:) vi som hadde gledet oss sånn til å fortelle alle den store nyheten i dag siden jeg akkurat var blitt 3 mnd på vei...

jaja... håper denne klorer seg fast!!!!!tvi tvi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glede i sorgen var iallefall dette... Håper den sitter denne gangen da:) Lykke til, skal krysse fingrene for at den skal sitte i alle 9 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm? har du mistet OG blitt gravid!!!!

Kondograttis da!!! :D

"dagens" får vi håpe klorer for to så den sitter som støpt!

Tusen gange lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss så rart, er det lenge siden du blødde? ventet du med å dra til legen.... det var jo en fin historie, til tross for at du mistet den første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte legen masse ganger (hadde blødning den 8) men hun nektet å ta meg inn... så måtte besille ul til en privat og dette vard en tidligste timen jeg kunne få.... han syns det var helt sykt at jeg ikke var blitt tatt seriøst!!!

men sånn er det med unge gravide har lett for å bli skyvet unna, lettvint... men godtar ikke det flere ganger for å si det sånn!!

 

håper spiren klorer seg fast!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, helt utrolig. Hell i uhellet!!!

 

Så leit med spiren du mistet, men kjempeartig med den nye spiren. Ihvertfall siden du ikke visste om den...

 

*Lykke til med 17 mai baby*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...