L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Var på innvendig ul i dag (endelig fikk jeg en priv time) og det var som jeg hadde fryktet, jeg hadde mistet i en sa. Men det positive var at han så antydning til et nytt foster inne i meg (ca 4 uker gammelt) så det var veldig bra:)) Nå er det å begynne å beregne ny termin, som er ca 17 mai:) vi som hadde gledet oss sånn til å fortelle alle den store nyheten i dag siden jeg akkurat var blitt 3 mnd på vei... jaja... håper denne klorer seg fast!!!!!tvi tvi!!!
Snooopi Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 oj for en påkjenning! Det er jo fantastisk at du faktisk er gravid igjen! Lykke til videre!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 tusen takk=) jo det var veldig sterkt, selvfølgelig ble man skuffet men... må spiren bare klore seg fast:)))
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Oi, for en god nyhet!!! Så flott at der var en ny spire!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå