snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Hei alle super-rugerne:-) Nå håper jeg det går bra med dere alle sammen og at de glade nyhetene hagler inn den nærmeste tida. Det er nesten utrolig å tenke på at dere jeg "kjenner" best her inne ruger samtidig, skikkelig nervepirrende å følge med fra sidelinja. In real life er vi 3 bekjente som skal ha forsøk nå i oktober/november. Blir rart å følge 2 venninner så tett i prosessen. I tillegg skal snupi76, som jeg møtte på treff i våres, snart i ilden - på Riksen hun også. Håper vi lykkes alle sammen. Tenker på dere og unner dere det beste! Stooooor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6207790-lenn-sailor-brumm-spira/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 som kjent jeg er syk og ruger for harde livet. dommedag er på fredag. kjempe artig at vi ligger nesten likt Lenn, Brumm og Spira. dere skal se vi begynner en ny positiv trend her inne nok til å du klarer å henge med i jula snøfilla. forøvrig jeg traff en venninne, gammel nabo, på klinikken i vår vi har ligget likt fått nei omtrent likt, hun var en uke før meg denne gangen fikk nei i sist uke, men jeg satser på at jeg bryter den onde sirkelen med et JA du er gravid ;-) på fredag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6207790-lenn-sailor-brumm-spira/#findComment-6210792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spira Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Hei Snøfilla, Takk for hyggelig hilsen, koselig at noen følger med meg her inne. Har ikke vært så veldig aktiv på skrivefronten her inne denne gangen, men godt å ha noen gamle kjente en kan utveksle noen tanker med. Jeg har hatt en litt god følelse for dette forsøket, særlig siste uka. Hadde håpet denne følelsen skulle vare helt frem til testdag, men i går forsvant denne go'følelsen som dugg for solen. Er redd jeg blir skuffet nok en gang i morgen når jeg skal teste....... Kjenner allerede nå bare ved tanken at oppgittheten legger seg som et tungt lokk over meg, men jeg får holde meg oppe en liten stund til det er jo alltids et lite håp så lenge en ikke har testet..... Dette kjøret her er jammen meg litt av et helvete å skulle gå igjennom gang på gang..... Håper så inderlig vi kunne teste positivt alle sammen nå, det fortjener vi vel snart?! Fortsatt lykke til dere andre i innspurten, vi får xxxxxxxxxxx alt vi har! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6207790-lenn-sailor-brumm-spira/#findComment-6211640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Hei på dere alle sammen ) Ja jeg håper inderlig vi lykkes nå!! Syns det har vært mange triste nyheter siste måneden....Det må da snart snu, dette her ) Jeg er på dag 5 og har vonde pupper, thats it. Orker heller ikke kjenne etter på noe....Har hatt en god følelse hele tiden, og håper at det skal gå veien....Hvorfor skal det ikke det ?? ;o) Men som Spira skriver, jammen er det en forferdelig tid denne rugetiden... Oppturer og nedturer, på med nytt forsøk, nedtur osv osv... Det er jammen godt denne siden finnes, ellers tror jeg personlig at jeg hadde gått på veggene ;o) Det er så utrolig mye jeg har lært av dere, og måten man oppmuntrer hverandre på er jo unik ) Så spennende det blir med nytt forsøk snøfilla. Og at du skal "paralellruge" med "ordentlige" venninner er jo helt utrolig. Tenk om dere blir gravide alle 3 ) Må være godt å ha en venninne "live" som forstår deg 100%.... jeg har jo også mange kjempegode venninner som støtter meg og alt det der, men å ha en venninne som hadde vært gjennom det samme måtte være spesielt godt ) Lykke lykke til med testing sailor, Brumm og Spira....dere skal jo teste litt før meg for å si det slik....Kom inn og oppdater ) **********KRYSSER FINGRE FOR OSS ALLE******** XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Stooor klem og kos fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6207790-lenn-sailor-brumm-spira/#findComment-6213289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Hei!!!! Jeg har så utrolig dårlig følelse for dette. Er ingen ting som sier at jeg er gravid. Bare alle rundt meg som har så god følelse. Kjenner at det irriterer meg, og jeg prøver å senke de noen hakk.....snufs. Var hos legen for å ta blodprøve i sted. Skal egentlig ta den imorgen, men er på kurs hele dagen.... Sa på ciconia at det var helt greit, og da får jeg jo svar tidligere og.... Slipper å vente heeeeeeeeeeele helgen. Var hos fastlegen min og han ville gjener ta en vanlig gravid-test og, selv om jeg ikke helt ville...... Den var jo selvfølgelig negativ. Hadde jo ikke ventet annet heller. Så jeg har jo ingen god følelse ihvertfall!! Bekreftet jo det jeg trodde. Og hvorfor skal den være positiv imorgen når den er negativ idag?????????????????? Kjenner jeg blir sur og lei.... Men samtidig litt deilig at det snart er over. Få noen rolige uker før vi starter igjen. Når kan man begynne igjen med medisiner? Når man begynner å blø, vil det regnes som mensen og en kan starte med spray dag 21? Eller må man vente på en mens til? Dette tar så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror jeg klikker snart.......*sint* Men samtidig har jeg en litt likegyldig følelse... Sånn som "hvorfor skulle VI klare dette..." Ja optimisme er ikke akkurat riktig ordet nå..." Er veldig spent på dere andre. Nå får dere teste positivt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masse masse lykke til:o) Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6207790-lenn-sailor-brumm-spira/#findComment-6216231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå