Gå til innhold

"Øver" dere med glede, eller blir det litt stress pga vi MÅ?

Anbefalte innlegg

I begynnelsen var jeg så ivrig etter å bli gravid at det resulterte i litt sånn plikt sex for oss begge.

Nå går det mer på lysten, og så håper jeg/vi at det klaffer med EL periodene.

Prøving over lengre tid kan jaggu ta drepen på lysten!!

Så til slutt så droppet jeg alt stresset og MÅ tanken og lot følelser og lyst styre og det blir så mye bedre.

Selvfølgelig så legger jeg inn noen ekstra aksjer når jeg vet jeg kan ha EL, men jeg "plager" ikke han med den informasjonen før etterpå;-))

Fortsetter under...

Jeg er sliten etter bare snart 4 mnd....føler at jeg er grusom og presser min kjære til sex.....i kveld er jeg ALT for sliten til å få opp motivasjonen hans..men vi må nesten ha sex..vil ikke gå glipp av el....har ikke hatt sex etter mens enda. så MÅ ha i dag...og annahver dag framover..sukk..men orker egentlig ikke!....

Uff, akkurat det der kjenner jeg meg igjen i altså.

Men som sagt, vi prøvde lenge og fikk det ikke til. Så til slutt fikk vi omtrent dårlig selvtillit begge to.

Så her ble det slutt på plikt sex..... Men UTROLIG vanskelig da hvis det tegner til 0 sex en kveld om man bare føler at man er i en go¨periode.

Tror det er veldig lurt å ikke mase om eggløsning og nå måååååå vi ha sex til gubben. Det kan føre til at de føler seg som alvshingster hvos det tar tid å bli gravid. Det er bedre å gjøre det mer diskre, invitere til et bad, massasje, ha på seg noe lekkert og ha mest mulig gøy...blir det for stor fokus på sykluser kan det ta drepen på lysten til sengekos...samtidig er det helt greit med en kjappis bare for at man vet at det er gunstig tidspunkt, men å snakke om eggløsning og syklus er vel ikke det som tenner mannen mest, eller? Bedre å si at du er bare sååååååååååååååå deilig at jeg måå ha deg nååååååååååååååååå..........he he det burde vel sette fart på gubben, trøtt eller ikke!

Lykke til:)

Annonse

Ja ..og dette er som regel vanlig her hjemme..MEN NÅ ER JEG FOR SLITEN.....rett og slett...så da får vi ha litt plikt sex..han vil jo ha barn han og...sukk....må bli litt sånn tror jeg..vi er jo faktisk to om dette..og jeg orker ikke stresse med dette alene!

Hei.. Jeg er helt enig.. man blir så stressa, og det blir litt plikt sex... Sex skal jo være fint og lystbetont, ikke plikt. Men det føles vel litt sånn når man fokuserer sterkt på noe. Jeg er heldig side jeg foreløpig har en mann som er stor fornøyd med den mye utviklingen på sex fronten... fra en gang i uke , til hver dag er stor overgang ja. Jeg tar meg selv i å vente opp til sent på kvelden for at vi skal få til å ha sex, selv om jeg skal opp fem dagen etter.

Hos oss er det litt plikt sex i el-tider. I dag da sambo kom hjem fra jobben, lå jeg klar i senga. Han spurte om jeg var trøtt, og jeg svarte forsiktig ja. Da lo han og sa han visste hva jeg ville, og at jeg ikke var trøtt. =) Så kom han hoppende oppi senga. (jippi)

I begynnelsen tok vi det med ro, og hadde sex når vi hadde lyst. Sambo er utrolig rolig! men det er ikke jeg. Stresser veldig for tiden, for det er noen vi kjenner som har termin om ikke så lenge(og vi ble prøvere samtidig, og de fikk full klaff med en gang. Jeg håpet å gå gravide sammen... men) ellers er en del gravide eller har barn. Heldigvis har jeg en utrolig forståelsesfull samboer, som forstår at jeg vil ha sex da og da.

Sitter den ikke denne pp, så KAN jeg ikke stresse slik. Går utover så masse. Så vi får se da, hvordan det går. :-)

Er det ikke nettopp pga. å bli gravid, føde barn og føre slekten videre at mannen og kvinnen er skapt for å ha sex?:) All annen sex ellers i livet er jo bare bortkastet, det er pga. å føre menneskeheten videre vi skal ha sex:) Hehe, så hvis mannen deres nekter så minn dem på det:)

tidligere opplevde jeg at jeg faktisk fikk mere lyst rundt el tider! Nå som vi prøver er det omvendt! Men har jo sex alikevel! Å det blir liksom ikke noe kos med det :o)

Vi har det bedre mellom TR og el vi he he!

Jeg hiver meg på chrivil sitt utsagn jeg...

Mannen er overlykkelig...

Nå har vi vanligvis ca to ganger i uka fra før, men rundt EL annenhver dag.

Er egentlig ikke lei seg for et han.. jeg for min del er slitn etter lange dager, men "presser" meg litt ekstra for å få orken, og angrer ALDRI underveis eller etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...