Gå til innhold

Jeg har vært på 3D-ultralyd!

Anbefalte innlegg

Joda, kjæresten og jeg satte oss i bilen og kjørte i 3 timer. Og jeg vaaar så spent;) Venta en halvtime på å komme inn... Men jenta vår lå laaangt ned, og gjemte ansiktet sitt. Kamerasjy ja. Så vi fikk faktisk ikke sett noen verdens ting. Så dro vi derfra, uten bilder og uten film, og kjørte 3 timer hjem igjen. Trooor dere det var ei som var bittelitt skuffa eller? Hehe... Men, men, sånn kan det gå. Vi fikk jo vite at alt så greit ut, og dèt er jo det viktigste. Men skuffa...ja!! ;-)

Håper dere andre som skal/har vært på 3D-UL er litt heldigere enn oss;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6207576-jeg-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-3d-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det fikk vi bekreftet. Så nå skal jeg shoppe;) Hun viste oss kjønnsleppene og det der, men egentlig skjønte jeg ikke stort av det:p Men stoler på legen da...

Lykke til på fredag da, dere har nok mer flaks enn meg skal dere se=)

Annonse

Det var jo litt kjedelig da. Men fint at alt står bra til! Vi var også på 3d for 3 uker siden og jenta vår lå med ene handa opp til ansiktet hele tida. Den ga skygge og enkelte av bildene vi fikk så helt skrekkelige ut! Så ut som et lite monster ;) Men et par var fine da, så vi var nok litt heldigere enn dere uansett. Vi får bare vente i spenning til etter fødselen med å se hvordan hun egentlig ser ut!

Vi fikk jo sett i vanlig 2D da, fikk bilder av babyen i 2D, + at det ikke kostet noe mer, så vi tapte jo ikke noe sånn sett;) Men såklart, skuffende når man har gleda seg til 3D...

For å være helt ærlig så så babyen ganske skummel ut i 2D nå. Hehe=)

3,5 måneder, så får jeg se'a på ordentlig. Jippi:-)

jeg ble fortalt at det lønnet seg og vente til 30 svangerskaps uke for å få best mulig resultat.jeg skal i slutten av september. vis bildene ble dårlige får vi komme tilbake igjen en annen dag uten og betale ekstra for det. dette er på gjøvik..

Huff kor irriteranesn... også 3 tima kvær vei da... itellegg tel pængan....

Ja, ja både frøkna mi og babisn i magen va kamerasjy de å, dog på vanlig ul... har bilde av frøkna som gjer oss ei kald skulder... Sist ultralyd va ho som tok den så irritert på den som nu ligg i magen førr h*n dokka bærre bak morkaka førr kvær gang ho trudd ho sku få tatt målan...

Annonse

Uff, høres ut som vi var veldig heldige med vår 3D. Legen sa at han var innmari fotogen. Vi fikk masse fine bilder og film. Nå drakk jeg 1/2 liter cola før ultralyden og jeg lurer på om det kunne ha noe å si... Da rørte han i såfall på seg. :)

Åh.. ja, da hadde jeg blitt temmelig skuffa =/ Vi punger jo ut i dyre dommer kun for å få et glimt av hva som venter oss.. og når en ikke får det engang.. maks uflaks!!

Jenta vår var ikke så villig til å la seg avbilde hun heller, jeg måtte snu meg på benken flere ganger for å lokke henne frem. Fikk noen gode bilder, så skal ikke klage ;)

skjønner at dere ble skuffet da dere ikke fikk se ansiktet! Det samme skjedde med meg da jeg var på vanlig UL, fikk ikke sett kjønnet siden babyen lå så langt nede og gjemte seg;)

På fredag skal vi på 3D UL,håper da at vi får sett babyen vår ordentlig...gleder meg så innmari!!!!!

Vi var på Medicussenteret...=) Jeg så jo at bildene kunne blitt bra, om den sjenerte jenta mi bare kunne snudd seg litt! Ble litt sint først, men det er jo ingen sin skyld da...UL-dama kunne jo ikke noe for det, og babyen har jo ikke peiling på at vi driver å lurkikker på henne. Hehe.

Må få høre hvordan det gikk på din 3D da Christine1.gang:) Du er nok helt sikkert litt heldigere enn meg;)

HEI så trist man har jo så store forventninger til 3D-UL.Vi skal på majorstuaklinikken 3okt (uke 29).Fikk beskjed om å ta m sjokolade og brus i tilfelle hun sover for da våkner de stort sett og blir aktive av sukkeret.fikk også beskjed om ny gratis time hvis vi ikke får noe ut av det. syntes det var dårlig service der du var......... Men godt alt er bra m jenta deres:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...