Liten luring... Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Har endelig fått kjøpt meg to par mammabukser i dag. De andre buksene har strammet VELDIG de siste ukene, så joggebuksene har vært deilige å vase i hjemme. Men det var jo nesten som å komme til himmelen å få på seg mammabukser i stedet ;-) Er halvveis i svangerskapet nå, så det jo morsomt at magen har vokst en del. Er mye liv og sprell i magen, så det blir nok en aktiv liten krabat!
cecilie stolt mamma :) Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg har brukt mamma bukser en stund jeg. Og det er så godt å ha på seg bukse som ikke strammer noen plass Men jeg er kjempekjapp og hoppe i joggebuksen når jeg kommer hjem uansett. Når tid har du termin?
Liten luring... Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg har termin 28. januar. Så jeg er noen uker etter deg! Joggebuksen blir nok brukt videre her også, men det var deilig at det ikke strammer noen plass med andre bukser også!
cecilie stolt mamma :) Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 for jogge buksen.. Det er litt godt og slippe og måtte se anstendig ut hele tiden Er dette ditt første svangerskap?
Liten luring... Skrevet 5. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2006 Nei, jeg har en gutt på 5 år fra før! Han gleder seg veldig til å bli storebror!!! Jeg vet ikke hva jeg får, men har veldig jentefølelse. Men det er ikke noe viktig for meg hva det blir. Har hatt et flott svangerskap til nå, og det er herlig! Og hva med deg? Er det din første? Og vet du hva det blir?
Bellen Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Ingenting slår mammabukser og mammaskjørt! Jeg skulle på en fjelltur og måtte ha hele buksesmekken åpen på fjellbuksa, og bukseseler for å i de thele tatt holde den oppe. Gjett hvem som var kjappest til å skifte når vi kom tilbake til hytta.....
Liten luring... Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 He he! Det skjønner jeg godt! Det er ikke bare bare å ha en voksende mage :-) Men det hørtes deilig ut å gå på fjelltur! Må være nydelig. Her sør er det bare så fantastisk deilig vær om dagen! Er ute til guttungen skal inn og ha kveldsmat vi! Må jo bare nyte det!
cecilie stolt mamma :) Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Det er mitt andre svangerskap, men har ingen barn ( vi mistet i fjor) Så dette barnet er veldig ønsket. Og alt har gått fint hittil Vi vet ikke hva det blir, men jeg har en følelse på gutt. Dette fordi jeg i mitt forrige svangerskap ikke var noe dårlig ( Fødte to jenter så alt for tidelig, uke 20) Og no har jeg vært så dårlig, så det blir no spennende og se når tiden er inne:) Ei dame som jeg jobber sammen med - er så sikker på at jeg får gutt, hun mener og se det på ansiktet mitt. Hun sier at kvinner som bærer gutter forandrer seg i ansiktet.Så jeg får bare vente og se:) uansett så spiller det ingen rolle - det viktigste er at alt står bra til med den lille. Akkurat no så er det gangske bra med aktivitet i magen, er så kjekt og kjenne liv
Liten luring... Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2006 Uff, det var kjedelig å høre om de to jentene dine, men flott at du er kommet så langt i nytt svangerskap. Jeg har mistet to ganger. En i uke 13 før gutten min, og i uke 7 før dette svangerskapet. Så det ser ut som jeg lykkes annenhver gang :-) Jeg var veldig dårlig da jeg var gravid med guttungern, men nå er jeg så frisk og fin. Kanskje derfor jeg tror det er jente? Er helt enig i at det viktigste er at det står bra til med den lille! Det er full fart i magen her også. Spesielt om kvelden. I går da jeg hadde lagt meg begynte jeg bare å le, for da var det full galopp der inne. Mannen min var så trøtt at han ikke fikk det med seg, men han kjenner det jo ikke likevel. Stakkaren skjønte ikke hva jeg begynte å le av!!!
cecilie stolt mamma :) Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Da skal du se at det kankje er jenten som kommer Blir no spennende og se da. Om det blir jente å deg og gutt på meg.. Det er en fantastisk opplevelse og kjenne hvordan den lille romstrer inne i magen.. Det blir nok litt mer spennende for pappaene når de med kan få være med på å kjenne bevegelsene som vi kjenner... Lykke til videre Skal benke meg på sofaen no og se Grey's Anatomy
Liten luring... Skrevet 5. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg er klar for TV-en jeg også! Lykke til videre, du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå