haenfindag! Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Maser litt mer om bilstol jeg... Fant denne på tilbud på babyshop - og har sjekket med faghandler at den skal passe i min bil (golf) Noen som vet om det er et bra sete?? http://www.babyshop.no/annonser/31.08%20Babyshop%20m32.pdf
haenfindag! Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2006 Ingen som kjenner til det?
Joikaboll@ Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Har hatt 3 av slaget og har hvert veldig fornøyd. Lett å montere begge veier, god plass til barnet.
haenfindag! Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Så fint da. Kan jeg spørre hvilken bil dere har? Vi har golf stasjonsvogn så det er ikke akkurat stor plass bak...
pappatilto Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Vi har to stykk i etterhvert tre forskjellige biler, en Subaru Justy, en Passat og en Toyota Previa. I sistnevnte er det ikke noe problem med plassen, men her har vi aldri hatt det bakovervendt. I de andre bilene har det vært bakovervendt i høyre baksete. I Passaten var det trangt for meg (192 cm) å sitte i passasjersetet, men det gikk greit. I Subaruen gikk setet akkurat inn bakovervent, men setet foran måtte stå i fremste posisjon, og dermed omtrent umulig for meg å sitte foran. Kona (ca. 160 cm) hadde god plass foran i Passaten, og såvidt nok plass i Subaruen. Stolen fungerer ellers OK, vanskelig å være veldig konkret da vi ikke har prøvd andre typer stoler i samme "vektklasse". Selgeren påpekte en fordel, at beltet som kommer opp gjennom sitteputen mellom beina på barnet er plassert litt lenger frem enn på en del andre stoler, noe som gjør den enklere å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå