Gå til innhold

Juni: Må jo bare spørre..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ammer litt. 1-2 ganger om dagen og noen dager ammer jeg ikke i det hele tatt. Jeg har også fått endel reaksjoner så jeg pleier ikke fortelle at jeg ammer....... Syns det er dumt at det skal være sån.. Under 1 år er liksom greit...da er du flink men nå da barnet er 14 mnd er du litt unormal som ammer:(

Jeg ammer også enda, ganske mye også faktisk 4-5 ganger i døgnet... + -

Får å endel reaksjoner, men det er tross alt bra for de små enda.

F. eks: de blir mindre syk og når de blir syke går det fortere over :-)

Tenkte jeg skulle prøve å slutte når Lone blir ca. 1 1/2 år

Ammer masse enda jeg, og koser meg med det. Men skal vi til byen el l. er det ikke alltid jeg er komfortabel med å amme lengre. Så da tar vi med flaske. For Thea er jo ei sosial jente som skal ha med seg det meste, og det er ikke lengre like kult å sitte med puppen ute, mens hun babler og fryder seg over den ;-)

Jeg ammer i alle fall 4 - 5 ganger i døgnet. Jeg hører hun drikker, så det er nok fortsatt en del melk.

Stå på så lenge du liker det. Liker du ikke andres reaksjon, trenger du jo ikke fortelle det? Og bryr du deg ikke, er det jo bare å si det som det er. Min erfaring er at uansett hva i verden jeg gjør eller liker, vil det alltid være noen som bare MÅ fortelle at det er jo litt rart hehe. Bryr meg ikke så mye om det lengre da......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...