Gå til innhold

lailaelin - er du her fortsatt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Så et innlegg her om at du har begynt med rier????

Her har vannet gått, men ingen rier...., så hvis det ikke skjer noe i natt så skal jeg bli satt i gang i morgen tidlig.

Kanskje vi møtes på SUS. For var det ikke der du også skulle føde????

Lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de har kommet med ti min mellomrom de siste dagene, i dag begynte de med 5 min mellomrom og siden jeg tok en dusj tidligere idag, har den ene rien avløst den andre...guuuud så vondt...

Men dette er jo bare begynnelsen...og nå har de gått ned til bare hvert 5 minutt igjen etter at jeg satte meg i sofaen...kroppen er så sliten nå at når riene slipper taket skjelver jeg som bare det...klarer ikke å stoppe...prøver å slappe av...og ligger i sofaen...med en gang jeg reiser meg opp begynner de på an igjen i ett....

Skrevet

Satser også påfødsel i morgen. Blir en travel dag på føden på SUS :-)

Skrevet

ja ja så ble det ik fødsel på meg idag...skuffende...begynte å glede meg til å se knøttet...får håpe det tar seg opp imorgen...

Nå ligger babyen inni der og hikker for harde livet...hun er nok kjempestressa....

Hvordan er det med deres babyer?? Må være stressende å være min baby iallefall...

Skrevet

lykke til du iallefall stvg. jente imorgen...så har vi monicah dagen etter det...meg er det d jo ganske usikkert med nå...

Skrevet

Har dere funnet navn til babyen deres? Tror det blir Lucas her, men er ikke helt sikker :-)

Skrevet

Jenta vår skal hete Letizia Elin...samboeren min er spansk så vi ville ha et spansk navn i tillegg til det norske...Lucas er fint det...før jeg visste hva det ble tenkte jeg at hvis det ble gutt skulle min hete adrian alexander

Skrevet

Hallo jenter.

Da er det snart tid for meg å reise til SUS...

Har ikke hatt en eneste rie,s å jeg blir satt igang i dag!

Får håpe det går bra med deg Lailaelin og at du Monicha også snart får se knøttet....

Vel, kjenner pumpa slår litt ekstra nå så jeg får bare avslutte.

Skal gi oppdatering om hvordan det går - forhåpentligvis om noen dager =)

Vi har forresten bestemt oss for navnet Elias

Lykke til alle jenter her inne.

Skrevet

Skjer det noe lailaelin?

Våkna i moreges med den væmmelige brune slimklatten mellom bena ææææææ..

Har rier, men de er liksom ikke vonde nok enda :-)

Men det blir kanskje fødsel i dag, har endelig pakket bagen :)

Håper det skjer noe hos deg også da :-)

Skrevet

Heia Monicah og alle dere andre som er igang...lykke til på sykehuset stvg.jente:)

Har sovet helt til nå...har sovet heeeelt fantastisk...føler meg godt uthvilt..eneste jeg har vært på badet og snakket m mr.toalett igjen...er kvalm og det kommer merkelige lyder fra magen...

Jeg har også gått gjennom bagen idag bare for å sjekke...alt klart ja..

I dag når jeg våknet opp så jeg også at magen har sunket og jeg har ikke problemer med å gå idag..utrolig...men mage og rygg området er litt stølt og ømt, men håper tingene begynner igjen i løpet av dagen...ivrig etter å bli ferdig nå etter den lange økta igår....hva med dere andre?

Noen som har opplevd at riene forsvinner for så komme tilbake noen timer eller dager etterpå??

Skrevet

mange fra stavanger her der jeg!jeg går også å venter på å føde,skal og på sus!skal til stripping i morgen å håper det setter det igang!har gått nå moden med 3cm åpning i 2uker!jeg er 4gangsfødende da....men har fått alle mine 3uker før termin!å nå er det bare 2uker igjen så har gått lengre denne gangen.....

noen som ser fram til pasienthotelle eller skal dere på barsel???

Skrevet

Hvvaaa...hvordan har du fått innvilget stripping...jeg skal til modningsakupunktur nå neste uke..håper det gjør no jobb..

Hadde vært supert å vært på pasienthotellet, men er usikker..vet du hvor mye det koster for en natt?

Skrevet

Hei ella.

Er tredjegangsfødene, men venter nr 4 jeg også. Regner med at det blir barsel og ikke pasienthotel, fordi babyen min er ganske liten.

Du da?

Skrevet

vet ikke hvorfor jeg har fått innvilget stripping,men hujn sa at hun skulle gjøre alt for å sette det igang i morgen!er ganske overasket at jeg har klart å gå ut i september,regnet med å føde i slutten av august!når man har 3 barn født på dagen 3uker før så reiner man nesten med at den 4 åg kommer da???

håper på å få hotell dennegangen,hadde vert deiligt!eget bad å litt mer privat!litt greit å kunne få beseøk når du vil!det er jo gratis for den som har født,får ligge i 2dager tror jeg.pappaen kan kan også sove over hvis han vil,han får rabatt så et par hundre tror jeg han må betale for ei natt.

Skrevet

Hva er den egentlige terminen din da Ella?Jeg som alltid er så nysgjerrig mått seff ringe hotellet...gratis for fødende, med jordmor rett borti gangen, hvis faren ville overnatte kostet det 400,- pr natt...mer hvis han ville ha full pensjon...

Skrevet

har termin den 20!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...