Gå til innhold

Skravletråd uke 37-jenter:)

Anbefalte innlegg

Hei jenter, hvordan går det med dere? Jeg har hatt litt EL lignende smerter i venstre side i dag og håper selvsagt at det er festesmerter....

Har forresten fått ny IKM av FF - 15. september i stedenfor 17. Hehe... kortere tid å vente - det er HELT greit det.

Riktig god helg,

M

Fortsetter under...

Har ikm 11. september.Dumme meg tok en sånn billigtest i dag. Sikkert helt bortkastet. Var jo negativ den da. Skal på fest i morgen, og liker ikke akkurat å drikke så mye for tiden. Man vet jo aldri! Jeg gir ikke opp håpet. Har jo skjønt ved å lese her at man kan teste negativt og senere positivt. + at jeg tester alt for tidlig. Håpet så inderlig at det skulle gå denne måneden!

Er det noen andre enn meg som har blandede følelser for disse sidene? På den ene siden er det utrolig deilig å lese alle erfaringene fra folk i samme båt, men på den andre siden blir man jo kanskje enda mer opphengt i disse tegnene. Kanskje man trenger å bare slappe av noen ganger og ha tankene et helt annet sted... :0)Ha en fin helg! Blir spennende om det blir noen positive tester på oss neste uke! Tvi tvi!

Klarte ikke holde meg jeg dere..måtte ta en CB digital i går, viste jo selvfølgelit inte gravid da...Men spennende likevel, tror ikke vi kommer til å teste før IKM på tirsdagen nå.

Skal også på fest i dag, men tror jeg velger Mana juice i rødvinsdsflaske i dag også, funker som bare det! Vil jo helst ikke si at vi prøver vi da, er mange nok spm som det er...

Jeg blir også vedlig opphengt i disse sidene, de er de første jeg sjekker når jeg kommer hjem fra jobb... men har tatt meg pause fra BIM noen ganger for å kunne prøve å tenke på noe annet enn bebis hele tiden...:)

Men jeg er evig takknemlig for jentene her inne, jeg har lært masse!

Hei, jenter!

Kor det går med oss??? Reknar med mange er på symptomjakt. Kanskje det er derfor det er så stilt på oss?

Her kjenner eg ingenting uvanlig. Skal på mi 5. nattevakt i natt. Heldigvis den siste for denne gang!

De får nyte det som er igjen av helga, og lykke til til veka:-)

Jaja jenter, da var det snart vår uke da.. Spennende å se hvordan det går med alle sammen!! Vet ikke om jeg skal teste i morgen eller om jeg skal vente til etter IKM. Tror ikke jeg klarer å vente helt til da, men jeg får finne på ting som kanskje får meg på andre tanker... Klesvask, husvask, vindusvask, oppvask, bilvask... Nei, bilvask tok jeg forrige uke... Skal klare å holde meg i sving for å få meg over på andre tanker enn bebiser...

Lykke til alle sammen!!

ÅÅåååå.. Har ikke IKM før på søndag og er så lei av å vente... Var utrolig humørsyk i går og begynte å grine av ingen ting.. Slik pleier jeg alltid å være rett før mensen, så enten kommer den tidligere enn søndag eller det er tegn på gravid... Har ingen andre tegn enda, så håper er ikke akkurat så stort en mandag morgen..

Annonse

Jeg har også IKM først på søndag og synes det er sååååå lenge til.

Synes ikke jeg har noe særlig symptomer lenger heller, men "klamrer" meg til at brystene er ømme og har mye stikking og en tung følelse i underlivet. Dessverre er vel dette symptomer som kan komme av hva som helst, he he. Jeg vil så gjerne at den skal sitte denne gangen:0) Blir utrolig spennende å se utover uken. Vi er jo ganske mange og jeg håper det blir en haug med navn under gravid på uke 37 listen.

Krysser fingrene for alle og meg selv.

Annonse

Jeg er så innmari spent på denne uken, har overhodet ikke begynt å få ømme pupper som (til nå) har vært helt klart tegn på at tanta kommer!

Også har jeg fått skikkelig gode nyheter/sladder om noen kjenninger som er blitt gravid og som har prøvd ENDA lenger enn oss.

Så jeg er så håpefull!! Og så hadde det vært helt fantastisk å fått mai-barn, med termin på mannen min sin bursdag (og diverse andre datoer den måneden som jeg ikke kan si noe om for da kan jeg bli rimelig igjenkjent på det...). ; )

Jeg må bare krysse fingrene og håpe; det er iallefall likt alle de 14 pp før denne... :I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...