Gå til innhold

Skravletråd uke 37-jenter:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare fortelle om noe morsomt (jeg kan le av det nå) som skjedde meg på jobb i dag. Jeg har vært en smule stressa i det siste. Mange frister som skal holdes også videre. Så var det en telefonsamtale som fikk det til å renne over hos meg i dag. Satte igang og stortute! En smule flaut da, men. Er jeg litt overarbeidet og sliten, eller er det symptomet jeg ønsker? Tror du ikke sjefen tok meg inn på kontoret etterpå å ga meg lønnsforhøyelse! Det er bare å sette igang å grine jenter. Hi hi.

Ellers har jeg hodepine og er trøtt, men er jo sånn når man har jobbet mye....

ja nå håper jeg vi alle sammen blir gravide. Da kan vi jo følge hverandre videre på andre forum! Jeg visste heller ikke at syptomene kunne komme såtidlig,men så har jeg liksom følt jeg har ømme bryster og kløe i underlivet, så da kan det hende. Det er jo lov å håpe!!!!

Hei jenter,

jeg har også ikm den 17! Har ikke kastet meg inn i tråden da jeg fremdeles ikke har noen som helst symptomer. Men dte re jo veldig tidlig enda for min del da.... Er jo bare et par dager siden EL.

Veldig gøy å følge med på dere andre, blir ekstra spennende å følge med på de som har IKM på samme dag som meg da. Om dere skal teste, evt. når etc.

Klem fra *M

Annonse

AniBer!

Vi har også giftet oss i sommer,men det var i august så jeg har ikke fått fremkalt alle bildene engang. Kanskje det er det jeg skulle bruke tiden på ja! Blir nok veldig mange takkekort som skal skrives ja. Men det er jomoro det også. Så kan vi sitte og tenke: Tenk hvis jeg er gravid!!!

Babyklar!

Hadde vært moro å kunne slengt på "Jeg er forressten gravid" i de takkekortene... ;)

Som sagt så håper jeg det klaffer denne gangen.. Orker ikke den kjøreturen frem og tilbake fra mannen min hver gang jeg har El. Han jobber nemlig på anlegg to timers kjøretur unna. Jobber til 19.30 hver kveld.. Er ikke SÅ romantisk med sengekos på en brakkerigg hvor det bor bortimot 20 andre menn....

Jeg hadde nok ikke testet nå nei... Men torsdag da er det jo mulig å teste positivt ihvertfall :-) Leste akkurat et innlegg om en som skulle til syden og derfor ville teste før hun dro - hun testet positivt 4 dager før IKM så det er håp! Selv har jeg i de siste pp blitt testoman.... Har i 3 pp på rad nå testet 3 dager før IKM og blitt like deppa hver gang de har vist negativt :-( - Så denne gangen har jeg liksom bestemt meg for å vente til IKM dagen. Men vi får jo se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Blitt ekstremt utolmodig nå i 12. pp...

Lykke til da ;-)

Ja da har FF funnet El dagen *smiler* - i og med at jeg ikke har hatt noen dip i tep trodd ejeg kanskje at jeg ikke hadde hatt EL denne pp. Til tross for at jeg fikk positiv EL test. Hadde EL på dag 14, med babydance både dagen før, på EL dagen og to dager etter. Så FF gir meg High score på timingen. Da er det bare å vente i spenning!

Ha en fin dag da jenter,

Klem

Annonse

hmm, jeg flyr på do og tisser hvert femte minutt nå føles det som, men jeg har jo faktisk drukket mye vann også da. Men det som jeg lurer mest på nå er at jeg har vært så innmari snublete og glemsk de siste dagene, i går snublet jeg i mine egne bein og snublet tre ganger, jeg glemte å skru av plata på ovnen to ganger og i dag slo jeg av ovnen når jeg satt inn pizzaen...

Er det bare jeg som er heeeeeelt rar blitt, eller kan dette (klamrer meg fast i alle halmstrå jeg kan finne....) være symptomer på en eller annen måte dette også?

Hei!

Jeg leter også etter alle tegn på symptomer jeg kan finne... Jeg har vært en del kvalm og går litt ofte på do (skvetter litt, på en måte). Er kanskje litt øm og støl i nederste del av korsryggen. Jeg har IKM 13.sept. Når har du?

Jeg var rimelig sikker på at den var 11. september, men så hadde jeg noe som minnet om eggløsningsslim ca tre dager etter at jeg trodde jeg hadde el, så det er mulig jeg blir nødt til å vente noen dager ekstra.

Skal nok teste på mandag uansett tenker jeg, hvis jeg i det hele tatt holder så lenge...

Blir jo helt i spinnvill disse siste dagene før ikm, må nesten bare mure meg inne og ikke treffe et menneske, jeg finnes jo ikke rasjonell .

Det er vanskelig å la være å tenke på at om det kanskje er noe eller ikke.. I dag har jeg vasket tre klesvasker og vasket bilen både utvendig og innvendig for å tenke på noe annet.. Har akkurat sluttet å røyke i tillegg da.. Blir litt ekstra rastløs av den grunn...

Flinke deg :) Jeg klarer desverre ikke gjøre noe konstruktivt jeg, har jo fått satt på en klesvask og ryddet ut av oppvaskmaskinen, men ellers har jeg bare surret rundt på pc'n, dansa rundt i stua etter masse herlig musikk og spist pizza...

(Har fått kost litt med kjæresten som har hatt fri fra jobb hele dagen da, og det er jo ikke særlig bedre måter å tilbringe tiden på enn det:) )

Hørtes bra ut! Mannen min kommer hjem fra jobb i kveld og da har han fri fram til mandag.. (jobber på anlegg man-tors).. Vet ikke om det blir tid til så mye kos på oss i helgen.. Fullpakket program som vanlig... Det er trist at vi bare har helgene sammen:( Vet ikke om jeg klarer å vente med å teste meg før etter IKM, kanskje jeg tester på mandag...

Det hørtes kjedelig ut, Samboern min har jobbet dobbelt nesten hver dag i to uker nå, så jeg er overlykkelig over å endelig få ha ham litt her hos meg :) Jobber han man-tors hver uke?

Jeg har IKM 14.sept. Men ingen symptomer enda, tror ikke det kommer så tidlig heller jeg da, hvertfall ikke på meg. Sist jeg var gravid merket jeg ikke noe før sånn ca uke 8, først da begynte jeg å bli kvalm og fly på do døgnet rundt:)

Men håper selvfølgelig det er klaff den mnd her fordet:)

Mannen min jobber man-tors hver uke. Fra 7.00-19.30. Med 2 timer kjøring hver vei er han nødt til å ligge på brakkerigg. Han er på leit etter en "normal" jobb, går ikke an å jobbe sånn når vi får en liten i huset! Noe jeg håper kommer om ca 9 mnd... ;)

får håpe han skaffer seg en såkalt normal jobb snart da, det høres jo innmari trist ut å være så mye alene. Han må jo uansett ordne det i løpet av noen mnd nå., for jeg tenkte vi skulle ha babyboom på oss uke 37-jentene :)

Det er litt trist å være alene, men jeg har to deilige pusekatter som passer på mammaen sin når "far" er borte og mange gode venninner! Jeg har grabbet til meg alt babystøv som har blitt delt ut denne uken og satser på at frøet setter seg denne gangen!! Hadde vært artig å kunne hoppe over i 1.tri samtidig!! Fulgt hverandre helt fram.. Det er godt å ha noen å snakke med som er i akkurat samme situasjon som man selv. Vi har ikke fortalt det til noen (untatt min mor) at vi prøver seriøst, gubben er ikke så interessert i å høre om alle mulige symptomer, El, Tr og IKM. Han synes at jeg er for opptatt av det. Hva vet vel HAN, han er jo mann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...