Pilje Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Hei:) Æ e 8+4 uker på vei.Va hos lægen forrie uka,fikk da beskje om å drikk tran....i tillægg til at æ ska ta folsyra. Okei...tænkte æ....for på rema å kjøpt tran(me sitron smak for sikkerhets skyll..... Vil jo gjærne gjør d som e d bæste for lille bebisn min......-Men hærregud altså!!!!D dær e første å siste gang æ tar d dær,fyttirakkern!!!! D må da finnes et bedre alternativ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Tran tabletter er jo bedre da iallefall;) Selv så raper jeg opp den ekle smaken av trantablettene, så tar bare ren omega3 tabletter... Da slipper jeg den tran rapingen/sure oppstøt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2006 Har spist det før,men sia lægen va så bestæmt på at tran va tingen,så måtte æ prøv det!! Men da får æ gå over til vanli omega 3 tablætta igjænn da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg tar Triomega rett før jeg legger meg, så slipper jeg tranraping. (Triomega er de omega-3 kapslene man får på dagligvarebutikken..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julekone Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Har du prøvd å holde for nesen mens du tar tran? Da kjenner du ikke smaken! Dette er mitt morgenrituale (og tro meg - jeg hater transmak): 1. Hell tran i skje, 2. Hold for nesen med venstre hånd, 3. Ta tranen, 4. IKKE SLIPP NESEN, 5. Ta store slurker med juice, melk e.l., 6. Ta et godt tygg brødskive, 6. Slipp nesen - og du kjenner ikke transmaken i det hele tatt. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei! Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg drikker et halvt glass juice, så en skje tran, og så resten av juicen før frokost. Namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippflapp Skrevet 6. september 2006 #7 Del Skrevet 6. september 2006 bruker trantabletter....desverre så kommer den dritt smaken opp med rapen da....men fikser ikke tran....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå