Regnbuemor til 2 Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 unngå i den perioden hvor egget skal feste seg??? Kanskje noen kloke hoder her som vet. Jeg skal på kick off på jobben neste onsdag, og da skl vi visst rappelere. Jeg har aldri gjort det før men har sinnsvakt lyst til og prøve. Nå venter jeg EL torsdag ca og skal insemineres da. Om det skulle være slik at det skulle kunne bli spire, vil den da kunne la være og feste seg pga av enorm spenning. Har jo lyst og more meg litt når jeg kan, men lurer på om det blir litt vel ekstremt!? Fin måte og få tankene over på noe annet da men, spørs om jeg får det ekstra ille i en uke etterpå, om jeg må undres over om det var lite lurt og gjøre det, rappellere altså. Uff ble langt dette. Noen som vet??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 tror ikke det har noe å si. bli med å rapelere du.det er veldig gøy!! når du ikke har gjort det før så blir det nok ikke så veldig ekstremt.
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Takk! Det svaret likte jeg. Nei det blir ikke trollveggen liksom. Var bare redd for om "Kicket" kunne spolere noe. Jeg tror jeg kommer til og gjøre det.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 heldiggris! lenge siden jeg har gjort det nå.det er skikkelig gøy!! du får gi referat da;-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2006 Det skal jeg gjøre. Blir godt og få noe annet og tenke på en liten stund.
Regnbuemor til 2 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 Ok. Da har jeg rapelert. Wow, det var kult. En 20-25meter høy ( virket mye høyere!!) fjellvegg midt i Hankø sundet. Det var sinnsykt ubehaglig og sette utfor kanten, men skikkelig gøy!!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Haha, der var jeg for noen år siden og! skikkelig moro. Er du fredrikstadjente? Trodde nesten jeg var eneste øsfolding innpå her jeg....
Regnbuemor til 2 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2006 Er mossing, det var en firmatur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå