Gå til innhold

VELDIG sen mens, to negative tester.. Hva skjer??

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle lage et eget innlegg om dette, for jeg begynner å bli ganske frustrert..

Jeg har 16 dager forsinket mens, to negative tester (siste på søndag morgen med digital Clear Blue). Jeg har ikke brukt p-ringen siden begynnelsen av juni, men siden den tid har vi brukt kondom eller hoppet av i svingen, samboeren og meg..

Vi er positive til barn, men prøver å ikke stresse med det, skjer det så skjer det, vi ville bare komme oss på plass i vår nykjøpte leilighet før vi droppet kondomen også.

Så var det denne mensen da, som skulle kommet 20 august. Har følt meg pms i perioder, ikke minst godterisyk som jeg bruker kun å være akkurat de første dagene rundt mens, men den kom liksom aldri.

Jeg er 26 år, ellers frisk og rask så jeg er litt fortvilet akkurat nå. Noen som har opplevd noe lignende og som har råd å komme med?

Fortsetter under...

Uffda! Jeg vet ikke mye om dette, men da jeg hadde min forige prøve periode gikk jeg ti dager over tiden uten of få positiv test. Jeg dro da til legen og tok blodprøve (gjorde det ette fem seks dager etter IKM), da den var dyrket etter fem dagen fikk jeg svar om at jeg ikke var gravid. På vei hjem fra legen fikk jeg mensen.

Tror jeg ville dratt til legen om jeg var deg. De har mye større forrutsetning for og finne ut av dette. Lykke til vidre da :)

Hei PinkyWinky!

Jeg er i samme situasjon som deg! Jeg var imidlertid hos legen i dag, der tok jeg nok en urinprøve, som var negativ.

Siden urinprøven min var negativ (hadde ikke med morgenurin) Tok jeg ern blodprøve for å måle hcg. Hun legen jeg var hos i dag, fortalte meg at det er lettere og oppdage en graviditet med blod.

Ulempen med dette er at jeg må vente i en uke på resultatet, men fikk beskjed om å ta en ny test hjemme i slutten av uka...

Så for min del er det bare å vente i spenning nå...

Lykke til! Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...