Gå til innhold

Rikshospitalets avvisning av homofile sæddonorer

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er trist at homofile blir avvist som sæddonorer på Rikshospitalet. Det viser hvor langt/kort vi er kommet med hensyn til likestilling av heterofile/homofile i år 2006. Vi lesbiske får jo uansett ikke hjelp fra Rikshospitalet så for oss så spiller det ikke noen praktisk betydning , vi må jo enten betale dyrt for forsøk i København eller finne en privat donor som jo ikke er uten risiko. Vi er ett lesbisk par som sliter med å få endene til å møtes og har vanskelihgeter nok om jeg ikke skal ut med mange tusen kroner til stork.

Fortsetter under...

Ja, det er utrolig dumt at det skal være sånn. Tenk om det hadde vært helt lovlig og greit....jeg tror det hadde bidratt til at det ble mer normalt og akseptert at lesbiske fikk barn. Vi har heller ikke så mye penger, og nå etter 2 forsøk på Stork begynner det å merkes at pengene suser ut. Men for oss er ikke en privat donor noe alternativ, så vi får spare alt vi kan.....

NEI !!! Du kan IKKE donere til dama mi.(og dermed også indirekte til meg..) Vær så snill å lese innlegg skikkelig før du kommer med sånne forslag. Takk til "kona til kona" for å påpeke det med hvilken del av innlegget du ikke forstod. Hvilken del av NEI er det menn ofte ikke forstår?! Særlig når det kommer til å donere både det ene og det andre til damer. Ellers takk! Og når det kommer til det økonomiske,så lover jeg å spise suppe til krampa tar meg for å få den donoren VI ønsker gjennom sikre avtaler og metoder på Stork.

Gjesp... Ja DU kan få sagt det... :-)

De som er her er det fordi de er forbi det stadiet du er på nå, og her her fordi de ønsker å konversere med likesinnede, ikke motstandere eller tvilere.

Finnes sikkert forum for de som syns det er unaturlig å få barn som homofil eller enslig, og ønsker å diskutere dette, men det er altså ikke det dette forumet brukes til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...