Gå til innhold

Tror og håper jeg endelig er gravid etter nesten 2 års prøving!!!

Anbefalte innlegg

Fått to positive CB digitale graviditetstester i dag!!

Sjangsen for å få to falske svar er vel liten?!Sikkert helt teit av meg, men stoler ikke helt på de...Skal ta tredje test i morgen tidlig, er den også positiv bestiller jeg time hos doktor!

Merkelig følelse altså....kjempeglad samtidig som jeg er usikker/ bekymret..Men mest glad, da:)

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye!!! Jeg får faktisk litt sånne gode frysninger jeg når jeg leser om noen som har prøvd lenge som får positiv test, det er så fantastisk flott! :-) Virkelig velfortjent. Kos deg videre med veslespiren i magen!

Takk for gratulasjoner, søte dere:)

Det er bare så uvirkelig, hadde nesten gitt opp litt. Har hatt veldig uregelmessige sykluser, alt fra 33 til over 60 dager så var sikker på at noe var galt med meg!Vært hos gyn og fått pergo, men de ligger urørte i natbordskuffen:)

Ønsker dere alle masse lykke til videre med prøvingen!

Annonse

Hei!!

Tatt tredje positive test i dag, så da er det vel ikke tvil:)

Ikke gjort noe spes denne gangen, vi hadde bare veldig flaks og traff EL!

Har sliti med uregelmessige sykluser, så har trodd jeg ikke hadde EL i det hele tatt.

Har hatt litt symptomer:

-følt meg litt uggen de siste dagene, bla brekkt meg av og til når jeg har pusset tennene/ hostet

- oftere sulten, men ikke klart og spise noe særlig

- ømme pupper som aldri forsvant. Pleier få mensen etter 1 uke når de begynner å bli ømme, har vært sånn nå i 2,5 uke

- ellers har jeg hatt en litt annerledes følelse nederst i magen...Nesten som om mensen er på vei, men ikke helt sånn heller..vanskelig og beskrive:)

-kanskje litt mer trett og sliten enn ellers?

Ønsker alle prøvere her inne masse, masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...