Gå til innhold

Vann i bena, ikke gå med støvletter :-)

Anbefalte innlegg

Jeg har vore på shopping i dag, i støvletter. (og det var ikke så lurt)

Off så vidt jeg klarte å gå i slutten.

Når jeg skulle kjøre hjem måtte jeg ta de av meg å kjøre på sokkene, var en befrielse å ta dem av. Hi,hi såg nok veldig lurt ut :-)

Når jeg jeg var på vei hjem peip det i bensinmåleren, men orket ikke å fylle bensin for da måtte jeg jo ta på meg se vonde støvlettene.

Nå skal jeg legge meg i badekaret å pleie føttene mine.:-)

Fortsetter under...

ja da på mine var det høye hæler :-) de var god å gå med før, men ikke nå, og jeg som har så mange støvletter, lurer på hva jeg skal bruke senere i høst/ vinter, hm,hm . nei må vel lete fram noen flate noen.

Jeg såg en gang,( det var før jeg ble gravid, )en gravid dame på et kjøpesenter, og hun gikk med skoene i hånda, he,he.

Jeg forstår henne godt i dag:-)

Ler, så heldig du var som faktsisk fikk på deg støvlettene! Glidlåsen går knapt igjen opp til anklene på alle mine. :( Og jeg som har så mange fine støvletter som jeg elsker! Bena mine er enormt vasstrukne. Samboer ler og ler. Jaja, får trøste meg med at vannet er sikkert en del av vekta jeg har gått opp ;) Lov å håpe! Leste et sted at vann i kroppen under graviditeten var et sunnhetstegn så lenge det ikke var symptomer på svangerskapsforgiftning, vi får trøste oss med det også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...