Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Har siden juni hatt slike "anfall" med svimmelhet, kvalme og kaldsvetting. Holder nesten på å besvime når jeg har det slik. Holdt først på å tro at det var varmen, men det har bare fortsatt. Har hatt det annenhver dag de siste ukene. I dag kastet jeg til å med opp og det er første gang i svangerskapet. Er i uke 28 nå.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Du har ikke litt mangel på jern/ lav blodprosent? Sjekker de Hb på svangerskapskontrollene dine?
ejiec++ Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg var sånn da jeg gikk gravid med nummer en - det var særlig ille tidlig på morgenen husker jeg. Husk på å sette deg ned når denne følelsen kommer - så ikke du svimer av og faller. Nevn det på neste kontroll.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 har ikke blitt sjekket siden første kontroll og det var i uke 9. Skal til legen i neste uke så jeg må vel ta det opp da. Men akkurat nå så føles det lenge å vente..... føler meg i elendig form....
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Hei! Føler med deg:) Dette er virkelig noe som plager meg også.. I tillegg har jeg veldig lavt blodtrykk så det er vel grunnen til mine anfall.. Ble sykmeldt pga dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå