Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 er så stolt over disse to skjønne barna som vi har klart å skape - helt fantastisk at det er mulig å få til noe så mirakuløst!!!! *skryte skryte* =) http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/356171/offset/19
Murmeline Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Helledussen så søte de er:) Gratulerer med to flotte, nydelige barn!
stratos Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 du kan med rette være stolt av barna dine:) Flotte bilder av flotte unger...... Og du selv hadde en alle tiders flott gravid mage. Gulvflisene i yttergangen din kunne jeg tenkt meg ......vi holder på å bygge ut..... skal jeg fortelle deg en hemmelighet?Jeg har også verdens flotteste barn:) *skryte *skryte* smile* smile*
Sunniva- og Majamamma Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Så flotte og nydelige barn, du har ALL grunn til å være stolt! Tenker tilbake på da jeg mistet i november i fjor, og du var en sånn kolossal støtte inne på Ufrivillig abort-forumet, alltid med et grundig og empatisk svar til alle nye og gamle der inne. Tror ikke du aner hvor stor hjelp du var i en tung stund :-) Og nå er lillesøster født, og du er tobarnsmor! Gratulerer så masse, og takk igjen for at du er den du er!!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 6. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2006 Tusen hjertelig takk for nydelige ord, Sunnivamamma!!! Ble helt rørt nå, jeg...snufs!!! Klemmer fra,
Molait Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Nei har du sett:)) Skjønne små! Jeg har også verdens vakreste..hehe http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/418758/offset/16 Ser du husker linken, så flink atte;)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 7. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2006 Bare nydelige de også! Deilig med overstått fødsel eller? Herlig spør du meg =) Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå