Gå til innhold

Vil bare minne alle sammen (inkl meg selv) på at den eneste måten å få bort et innlegg på, er å la være å svare på det. Til slutt forsvinner det....:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig...En annen tanke son sniker seg bak i hodet mitt er...Hva om noe går galt slik at hun som har skrevet innlegget må ha ks da...Det er jo sånt en ikke kan vite.

Har tenkt det samme Idefix..

De aller fleste ks er haste eller akutt, men det virker ikke som om folk forbereder seg på denne muligheten. Har ei venninne som endte opp med ks da gutten ikke ville ordentlig ned i bekkenet. Etter maaaaaaaaange timer med rier ble det ks. Hun sa etterpå at hun ikke akkurat var forberedt på det. Spør du henne, vil hun nok anbefale gravide å sette seg litt inn i muligheten for ks og tanker rundt dette..

Skrev en sånn tråd her om dagen ("har du satt deg litt inn i ks.."), tror jeg fikk 1 svar eller noe. Uff...

Helt enig... Jeg dytter denne litt opp, så det tragiske innlegget havner litt lenger ned på siden.

Ha en super dag jenter!!!

I dag er jeg glad fordi:

det ikke er lenge igjen, og rygg og bekken ikke er altfor ille. Dessuten skal jeg til fysio i dag:):)

Tralala....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...