Gå til innhold

mensen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan man få mensen den første gangen selvom man er gravid? Kan det liksom gå en omgang før kroppen skjønner at man ikke skal ha mensen på en stund mener jeg, eller betyr mens ALLTID at det ikke er baby der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned."

 

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_5_og_fosterets_uke_3_n_lages_navlesnoren

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mensen er som normalt med samme mengde blødning og smerte, så er du nok ikke gravid. Er du i tvil er det tross alt bare å ta en test... Bedre det enn å "mase" her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folk kan jo gå eit heilt svangerskap med regelmesige mens så det går nok bra men eg hadde spurt legen var eg deg ja .

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg maser sånn her inne da...trodde det var et sted man kunne spørre om det man lurte på jeg.....Jeg forstår selvfølgelig at man kan ta en test, men på det tidspunktet jeg spurte så hadde jeg ingen tester hjemme og var veldig nysgjerrig. Tenkte å spørre først, for jeg tenkte at hvis jeg fikk svar at det var umulig så var det ikke nødvendig å bruke flere penger på test.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...