Gå til innhold

Det har poppet ut en luft-mage :)


Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått mage; Massevis av luft :)

Får liksom ikke trukket den inn om jeg prøver....

 

I tillegg virker det som jeg har fått en kul rett over skambeinet. Kan det være at livmora har blitt større og presser ut de nederste magemusklene (ikke at det er noe særlig av dem, men ;-) ???

 

Er bare 5+6 i dag, så da er det vel litt for tidlig å kjenne livmora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja.. sånne ting er veeeeeldig individuelle altså.. jeg merker godt at magen er større.. er 7+6 i dag..

 

og har merka det siden jeg var 6 uker på veg.. men har du født før?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Jeg er forvirret selv... Er 9+2, men kjenner livmoren et godt stykke over skambenet og hørte hjertelyd i går! :D

Dette er min andre, så kanskje derfor?

 

Høres nesten ut som om det er livmoren din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ingen barn fra før!

 

Har hørt at ei tidlig stor livmor kan tyde på tvillinger...Innbiller meg at det løsnet to egg da jeg hadde EL, for jeg hadde smerter på begge sider denne gangen. Men er vel helst innbilning. Tenker det er greiest å få en om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helst en tanke som detter inn i hodet mitt fordi jeg tenker mest på spira mi nå om dagen.....

 

Tvillinger tror jeg kan bli litt overveldende! Men helt sikkert moro også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurv :)

 

Ja, er litt ekstra spennende å tenke på!

Kommer nok til å tenke på dette inntil jeg får tatt en 'kikk' inni der! Men det er jo mye som skal klaffe for at det skal bli noe av begge eggene.

 

Skal ha første legetime om tre uker. Da vil jeg være nesten 9 fullgåtte uker, og da burde vel legen ha en formening om størrelsen på livmora.

 

Merker du at det har kommet noen mage? Vi ligger jo ganske likt i løypa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes magen har blitt større ja, og jeg er blaget av at folk stirrer på magen min... jeg vet de vil spørre og har mistanker! Begynner på uke 7 idag, og det er påtide med et nytt magebilde :) tar bilde hver tirsdag når jeg bytter uke! Forventer at man kan se forskjellen på bildet siden forige uke nå ja... håper det stabiliserer seg nå, og ikke vokser de neste dagene/ukene i alle fall! :) Morro med mage, men ikke når man vil holde det hemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnre nesten å lure på om det er noe "galt"med meg siden jeg er i 10 uker og IKKE har noe mage!! Har dere virkelig mage etter 5-6 uke..!? :-)jeg gleder meg til å se at magen vokser.

 

Vannmann75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er min andre, og jeg hadde en sa i uke 8 i mai. Tror det har noe med saken å gjøre.. jeg hadde mindre mage 7+0 i mai enn jeg har idag 6+0..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...