Gå til innhold

Ingen som opplever dette, babywatcher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner min helt nederst ved magen, men hjertelyden til den lille finner jeg ved mine ribbein.. Noen ganger helt oppe ved hjertet mitt.. dette er jo ganske rart eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanlig at du finner din egen der nede også, det er pga du har noen store hovedpulsårer der. men akoratt det med hjerte til den lille kan du vel ikke finne oppe med ribbebeina. prøv litt til, av og til er det vanskelig å finne hjertelyden

Skrevet

Det er det som er.. jeg hører hjertelyden tydelig og med en gang... =) Hører stor forskjell på mitt og knøttet sitt..Syns det er ganske så merkelig ja..

Skrevet

Men er du sikker på det er den lille sin?? Jo nærmere du er ditt egget hjerte, desto kraftigere lyd får du. Hvor mange slag viser babywatcheren?

Skrevet

150-160..har funnet lyden så kraftig helt nede ved magen en gang også.. men ja.. hehe.. jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg hører hjertelyden så høyt oppe..

Skrevet

Se om du finner den nede igjen da:) synst det hørtes helt rart ut:)

Skrevet

Ja jeg får prøve igjen.. hehe.. det er fysisk umulig at den lille ligger så høyt og jeg vet at h*n ligger langt nede.. er liksom bare i uke 15..=)

Skrevet

det er ganske umulig ja. lykke til, si fra når du får det til:D

Skrevet

Der.. hehehe.. Hørte den noen cm under navelen.. PHU!! Veldig vanskelig å finne den i dag.. Hørte den ikke så kjempesterkt, men et lite galopperende hjerte var det=) 160 slag sånn ca...Litt morsomt å finne den på rett sted og..

Skrevet

hehe, morsomt. Synst det er så kjekkt at du er her med meg:D Vi er skikkelig heldige. Å så så snart det har gått med deg

Skrevet

Heldige ja?? Jeg er så glad for at den lille lever=) Nå er det to uker til ny ul.. gleder meg, samtidig som jeg gruer meg bittelitt.. hehe.. det er vel vanlig=)

Du har termin selveste nyttårsaften! Wow..

Skrevet

Ul kommer til å gå kjempe fint. Du har babywatcheren din som du kan kontrollere med, det har jeg også. ja, jeg fikk en spennende termin. Jeg er berre så overlykkelig for at jeg skal få lov å oppleve å bli mamma, trodde aldri det skulle skje. Når er din mens termin?

Skrevet

Menstermin er egentlig 8 mars.... Men jordmor mente, etter ul, at jeg var kommet en uke lengre.. så ja.. alt fra slutten av februar til 10 mars.. hehehehe.. har satt den til 1 mars.. men blir godt å få en endelig termin om to uker=)

Trodde ikke jeg fikk oppleve å bli mamma igjen jeg.. Så dette blir mitt siste barn, ikke om faen blir snill om jeg orker det slite styret igjen!

Var det ikke du som så ganske svart på det i det hele tatt å bli gravid?? Uansett.. unner deg det virkelig=)=)

Skrevet

du får berre la det gå sin gang. jeg ville gjort som deg å ikke brydd meg mer med det, men samtidig ikke brukt prevensjon. det som kommer kommer.

det var nok meg ja som tvilte på at jeg noen gang kom til å få bli mamma. men det var ikke så rart pga hormonene. Legene så ikke så lyst på det heller. men her sitter jeg med pergospiren min:D

Skrevet

Ja der ser du.. Når man minst forventer det.. sånn var det med meg og. Hadde ikke brukt noenting, og plutselig var jeg gravid. Var i sjokk helt til jeg var på ul når jeg var 7 uker!

Du får ha lykke til videre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...