Gå til innhold

hvordan pensler jeg munnen til babyen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det for å tqa trøske at du skal pensle?

Kan anbefale Farris også.

Jeg brukte det på min gutt og trøsken forsvant som dugg for sola.

Jeg ga det med en liten dyp skje.

Bare sånn at det kan renne litt inn i munnen. De svelger ikke alt med det samme, så det får godgjøre seg litt i munnen.

Badet også brystvortene med et øyeglass, rett før og etter ammingen. Fikk aldri trøske selv:)

Ser ikke noe trøske i munnen til baby, men tror muligens jeg har sopp på den ene puppen. Det gjør i allefall vondt å amme, men er ikke sår eller rød.

Prøver derfor med naturell youghurt nå.

Håper det er nok til å kurere "smerten", soppen eller hva det nå er.

Annonse

hvis det er ekte trøske babyen har i munnen sitter det fast og kan ikke fjernes med farris - det er da som regel bare melkebelegg eller gulperester.

Når du bruker yoghurten surgjør du miljøet i munnen til babyen slik at det blir vnskelig for soppen å smitte fra brystet til munnen og begynne å vokse der inne - melkerester / gulp kan være god grobunn for soppen

Hei,

Den lille gutten min hadde trøske. Legen min sa jeg skulle pensle med H-melk. Temperert. Hos min gutt forsvant det på et par dager. Jeg kjøpte en sånn liten tannbørst og penslet med. Legen sa det var viktig p få bort det som var i munnen. Gikk veldig greit å både får bort trøsken, og å pensle med tannbørsten,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...