Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hvor mye liv bruker det å være i magen rundt termin? I dag har jeg så vidt kjent at det har beveget seg. Når bør en kontakte føden? Er det når det går en hel dag uten liv?
Tredje nurk underveis Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ja, hvis det går en dag uten liv, kan du ringe føden og be om å få en ekstra sjekk. Men prøv først med noe søt drikke, dult i magen og legg deg ned og kjenn etter. Min baby har innimellom roligere dager, og bevegelsene er annerledes enn før, siden plassen er mindre. Derfor sa jordmor til meg at jeg måtte lære meg til å kjenne igjen bevegelsene også når de er mindre kraftige enn før. Små bevegelser teller også.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg synes du bør kontakte føden hvis du er bekymret! Særlig siden du sier du nesten ikke har kjent noe... Men først bør du prøve dette: Drikk et glass med kald saft (helst saft med sukker). Legg deg ned litt, i ca 20 min og kjenn etter. Om du ikke kjenner noe da bør du ringe føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå