Gå til innhold

Tester dere alene, eller gjør dere det sammen mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei..jeg tester alene...hvis han visste hvor mange tester jeg hadde brukt hadde han jula meg opp..hehe,neida...men han er med på testen hvis jeg er veldig sen feks..ellers klarer jeg meg alene

Annonse

har tidligere testet sammen med han,men spurte han en dag hva han foretrekker,nå som vi virkelig har blitt prøvere,å han så at det var ikke nøye i det hele tatt-så sa jeg at selv ville jeg foretrukket å teste alene,få reagere og kjenne litt på alt selv og gjøre det samme for han.og den tanken tror jeg han følte seg avslappet med (tror egentlig han vil ha tid til å kjenne litt han også,uten at jeg henger over han etter en reaksjon-uten at han egentlig turde å si det før) helt enig i den tanken.

Vi testa saman då eg var gravid sist. Det var veldig kjekt :) Har ikm på tysdag og har eigentleg lyst til å testa tre dagar før, men sambuaren skal vekk i helga, så eg trur eg skal venta til måndag. Har lyst til å ha nokon der som eg kan dela den evt gleda med :)

hmmm, har egentlig aldri vurdert tanken på å ha ham der når jeg tester... Så inkluderende er jeg liksom, har vel egntlig aldri tenkt tanken på at han skulle ville det...

Sammen med ham. Graviditetstester altså, ikke el tester ;-) Altså, han er ikke med meg på do da, men jeg prøver å ikke se på testen før vi er sammen i stuen eller noe sånt. Det pussige er at jeg har tatt tester når jeg har vært alene, men de har vært negative, men når han har vært der har de slått ut positivt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...