Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Mer vanlig med "v", færre som heter med "w". Mer internasjonalt med "w", men vil tro de fleste vil skrive det med "v". Synes dere a? Og hva synes om navnet i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 ikke helt min stil,(minner meg om en gammal sur lærer) ville skrevet det Edvard(t) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Edvard er finest! Jeg synes det er et flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Liker ikke navnet i det hele tatt!! Han vil sikkert bare bli kalt ED av blivende kompiser!! Et skikkelig gubbenavn!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Del Skrevet 8. september 2006 Ingen av de................ Men skulle jeg valgt, ville jeg definitivt tatt det første!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 8. september 2006 #6 Del Skrevet 8. september 2006 Edvard er ganske fint, men eg hadde nok ikkje valt det sjølv. Og w hadde eg styrt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 Fint og flott navn! Gå for Edvard med enkel v om du bor i Norge... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå