Gå til innhold

Egget overlevde, innsetting i morra!

Anbefalte innlegg

Tidligere i dag ringte de fra St.Olavs, og de kunne fortelle at det første egget de tok opp såg fint ut!

Så da er det bare å håpe at det deler seg mere til i morra...

Har jo fremdeles 2 i fryseren, men fint om vi slipper å bruke de da...

Har forresten pratet med en venninne, og mest sannsynlig blir hun med i morra. Litt greit det da, når sambo ikke kan.

Hun har ei lita tulle på 1 mnd, så kanskje litt babylukt i rommet hjelper?

Kommer tilbake med oppdateringer i morra:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6204916-egget-overlevde-innsetting-i-morra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå så godt å høre at tinga hadde gått bra - lykke til i morgen. Synes du er tøff som tar med deg ei venninne m/baby til innsettingen, det hadde ikke jeg orket. Fikser ikke andres unger om dagen, sånn er det bare...

Igjen - Lykke til!

Klem

Tak for det dere!

Hun er en nær venninne, og det er vel ikke mange andre unger jeg tåler jeg heller, for å si det slik...

Deilig å ha noen der.

Hun synes selv det er kjempespennende,så går dette bra er det vel liten tvil om fadder:-)

Hei Sunniva78!

Godt å høre at egget ditt tålte tininga. Takk for hilsen på mitt innlegg tidligere i dag! Vi tillhører også St.Olavs å skulle vært til innsetting kl.13.50 i morgen.Fikk telefon i dag, sikkert av samme dama som ringte deg,hun var utrolig fin å snakke med,de er fantastiske der nede;))

Ønsker deg lykke til,gleder meg til å følge deg videre. Selv skulle jeg jo ønket vi ble rugere sammen,men d ble nå ikke sånn,desverre...

Annonse

Ååå, jeg er rar i magen kan du tro...

Har vært litt annerledes denne gangen, alt har gått så fort!

Har liksom ikke fått tid til å bli lei, grue meg osv...

Men nå i morres kom følelsen fra forrige gang tilbake gitt...

Blir spennende å høre hvordan egget har delt seg!

Huff, bare noen timer igjen nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...