Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Tidligere i dag ringte de fra St.Olavs, og de kunne fortelle at det første egget de tok opp såg fint ut! Så da er det bare å håpe at det deler seg mere til i morra... Har jo fremdeles 2 i fryseren, men fint om vi slipper å bruke de da... Har forresten pratet med en venninne, og mest sannsynlig blir hun med i morra. Litt greit det da, når sambo ikke kan. Hun har ei lita tulle på 1 mnd, så kanskje litt babylukt i rommet hjelper? Kommer tilbake med oppdateringer i morra:-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ååååå så godt å høre at tinga hadde gått bra - lykke til i morgen. Synes du er tøff som tar med deg ei venninne m/baby til innsettingen, det hadde ikke jeg orket. Fikser ikke andres unger om dagen, sånn er det bare... Igjen - Lykke til! Klem
finetine Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Så bra Sunniva!! Da må du ha lykke, lykke til!!!!! Så fint at du fikk med deg en venninne, du skal se at babylukten bringer lykke:o) Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Tak for det dere! Hun er en nær venninne, og det er vel ikke mange andre unger jeg tåler jeg heller, for å si det slik... Deilig å ha noen der. Hun synes selv det er kjempespennende,så går dette bra er det vel liten tvil om fadder:-)
kikki73 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Hei Sunniva78! Godt å høre at egget ditt tålte tininga. Takk for hilsen på mitt innlegg tidligere i dag! Vi tillhører også St.Olavs å skulle vært til innsetting kl.13.50 i morgen.Fikk telefon i dag, sikkert av samme dama som ringte deg,hun var utrolig fin å snakke med,de er fantastiske der nede;)) Ønsker deg lykke til,gleder meg til å følge deg videre. Selv skulle jeg jo ønket vi ble rugere sammen,men d ble nå ikke sånn,desverre...
Ann-ch. Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Hei Sunniva78 Så flott. Lykke til i dag. Nå er du snart ruger igjen:-) Klem
litjpia77 Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Lykke til!! :-) Håper det går bra i dag! klem
Snooopi Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Grattis! Det er jo bare supert! -og jeg er sikker på at babylukt hjelper ) lykke til! klemmer
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Oi så spennende.. lykke til!!! klem
*Lenn* :-)) Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Regner med du gleder deg til innsetting i dag ) Lykke til og velkommen etter som ruger!! ;o) Klemmer fra
Sunniva78 har to små Skrevet 6. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2006 Ååå, jeg er rar i magen kan du tro... Har vært litt annerledes denne gangen, alt har gått så fort! Har liksom ikke fått tid til å bli lei, grue meg osv... Men nå i morres kom følelsen fra forrige gang tilbake gitt... Blir spennende å høre hvordan egget har delt seg! Huff, bare noen timer igjen nå!!!
*Lenn* :-)) Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Vet hvordan du føler det..... Men dette skal gå bra!!!!! *Positive tanker nå* )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå