Gå til innhold

Mange har vært til UL, korfor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det e veldig monge som he vore til ul... E det pga komplikasjona, blødninga, smerte.. Eller e det pga eget ønske??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært fordi vi fikk beskjed om at vi måtte ha prøverør...men plutselig var jeg gravid. da fikk jeg komme på tidlig u.l for å berolige oss, vi trodde nesten ikke på det:)

Skrevet

Jeg skal til tidlig ul på grunn av store misdannelser på gutten som jeg skulle hatt i oktober, men hvor jeg måtte avbryte svangerskapet. Skal også få en fostervannspröve samtidig. I tillegg har jeg hatt en SA. Så det er kun av medisinske grunner.

Skrevet

Var til ul da jeg var akkurat 6 uker på vei fordi legen henviste meg pga at jeg nettopp hadde hatt en sa. Så skal jeg neste uke, er da 10+6 den dagen jeg skal. Det er fordi jeg rett og slett er så nervøs og redd for at noe skal være galt denne gangen også, at jeg gjør det for å få litt trygghet om at alt faktisk er bra :)

Skrevet

Jeg skal på fredag, da er jeg 10+1, og det er fordi jeg er disponert for blodpropp og må ha ekstra oppfølging (og sette sprøyter i magen mesteparten av svangerskapet.....)

Skrevet

jeg fikk tidli ul fordi jeg mista en av tvillingene i forrige svangerskap. hadde ul i uke 9 og fant ut at jeg mista en av tvillingene en gang til, en hadde det bra. hadde vart rar og merkelig i kroppen, hadde på følelese at noe var galt.

Skrevet

jeg har vært på tidlig ul på grunn av en tidligere SA i januar. så jeg spurte legen om jeg kunne få en tildig ul for å se at alt var som d skulle denne gangen. og d var d, fikk se at hjertet slo, d var en utrolig følelseog en stor lettelse. absolutt noe som er vært og gjøre. samboern min synes d varhelt utrolig og se d han og. får på en måten et annet syn på d, og gleden blir bare enda større.

=)

Skrevet

Håper alt går bra for dokke alle dinne gongen... =o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...