Gå til innhold

Mange har vært til UL, korfor???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal til tidlig ul på grunn av store misdannelser på gutten som jeg skulle hatt i oktober, men hvor jeg måtte avbryte svangerskapet. Skal også få en fostervannspröve samtidig. I tillegg har jeg hatt en SA. Så det er kun av medisinske grunner.

Var til ul da jeg var akkurat 6 uker på vei fordi legen henviste meg pga at jeg nettopp hadde hatt en sa. Så skal jeg neste uke, er da 10+6 den dagen jeg skal. Det er fordi jeg rett og slett er så nervøs og redd for at noe skal være galt denne gangen også, at jeg gjør det for å få litt trygghet om at alt faktisk er bra :)

jeg fikk tidli ul fordi jeg mista en av tvillingene i forrige svangerskap. hadde ul i uke 9 og fant ut at jeg mista en av tvillingene en gang til, en hadde det bra. hadde vart rar og merkelig i kroppen, hadde på følelese at noe var galt.

Annonse

jeg har vært på tidlig ul på grunn av en tidligere SA i januar. så jeg spurte legen om jeg kunne få en tildig ul for å se at alt var som d skulle denne gangen. og d var d, fikk se at hjertet slo, d var en utrolig følelseog en stor lettelse. absolutt noe som er vært og gjøre. samboern min synes d varhelt utrolig og se d han og. får på en måten et annet syn på d, og gleden blir bare enda større.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...