dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Min arbeidsgiver underrapporterte i så astor grad at eg ikkje ville fått ei inntekt på meir enn 29 000 pr mnd.... Tok med meg lønns slippane på trygdekontoret, dei blei rimelig sjokkert... Enda opp med 34 000 pr mnd etter møtet. Fin saksbehandler. Fekk berre beskjed om å ikkje verte sjukmeldt før 1. oktober.... for om eg vart det ville nokon andre rekne ut grunnlaget. Men synes arbeidsgivaren min er kip!!!!!
Edelweis Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 så stor inntekt har ikke vi tilsammens en gang vi! forskjell på folk=)
-Helen- Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 oj, det var mye penger gitt har vel ikke så mye til sammen vi heller, hehe. men vi klarer oss fint heldigvis!
dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2006 ikke utbetalt, før skatt. om jeg arbeider 100% tjener jeg 421 000 pr år. er en gammel dame med 7 års utdannelse etter videregående og 12års jobberfaring
monicah Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Bare så synd at du ikke får så mye i permisjonspenger. Kan ikke få mer enn 6g som er ca 377.000, men det blir jo uansett mer enn 29 000 som gir 348 000.
dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Har egentlig tariff festa full lønn, men er meir glad i liv og helse enn at eg tar den diskusjonen med arbeidsgiver!
Tjatjo Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Det var da noe til arbeidsgiver =0/ Har du tatt det opp med han? Blir så sjokkert over hvor mange rare arbeidsgivere som finnes der ute jeg. Har tydeligvis vært heldig selv, selvom jeg jobber i det private. Ingen ting som har vært noe problem her... heldigvis, for jeg er nok litt lett å overbevise og lure om noen ville gå inn for det.... =0)
dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2006 Har vært tillitsvalgt, og hjulpet til når andre har blitt plaga til dei slutta. Men er ferdig med det no. I den grad ein kan seie at denne graviditeten er planlagt, så er han det på trass for at eg skulle sleppe arbeidsgivaren min eit års tid....
Tjatjo Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Da får du nyte det året du slipper omgås han. Helt merkelig at ikke arbeidsgivere er mer interessert i at arbeidstakerene skal trives på jobb.....Jo bedre man trives, jo bedre jobb vil man jo også gjøre (og ikke minst får man også lyst til å værne om arbeidsplassen sin). Vi får håpe din arbeidsgiver har blir bytta ut når du kommer tilbake.. =0)
dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2006 Det blir i tilfelle på mitt initsiativ..... må søke meg ein annan jobb. i dagens marked ikkje noko problem, så det er jo mitt eget ansvar då... Men mange gonger tenkjer eg at ein veit kva ein har men ikkje kva ein får. Veit jo korleis eg skal takle han etterkvart.
Tjatjo Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Er litt enig der...skummelt å skifte jobb tilfelle den nye arbeidsplassen er værre =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå