dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Eg ser stor ut.... så får nok litt mykje kommentarar for det, men kor langt inn i svangerskapet kan vi fly, innenlands....
BAMAMMA Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Det kommer kanskje litt ann på hvor lang flytur det er snakk om. Min lege sa at det var ingen fare med å fly, da mine flyturer kun er på ca 30 min. Jeg har flydd mye til og fra Trondheim i forbindelse med oppfølging i svangerskapet. Det er flyselskapene som setter grenser for hvor lenge du får lov til å fly, da de er redde for og/eller vil unngå fødsel underveis. Iflg flyselskapene kan du fly inntil 4 uker før termin. Dersom du har legeattest kan du fly også de neste to ukene, men de siste to ukene før termin får du ikke lov til å fly i det hele tatt. Rådfør deg likevel med legen eller jordmor, så regner jeg med at det blir i orden dersom du ellers er frisk og i fin form. Jeg skal selv ut å fly denne uka, og er nå i gang med uke 36. Regner med at det er min siste flyreise. Har en del kynnere for tiden, men håper at det skal gå bra likevell.
dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Takk BAMAMMA Ingenting om at flyreise kan sette i gang en fødsel for tidlig? Har litt panikk for det i og med at eg fekk for tidlig sist. I uke 36..... Er jo framleis berre i uke 32. så det skull vel holde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå