Gå til innhold

Hvor mye har hadde dere gått opp i vekt i uke 35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv gjerne hvor mye dere veide fra før og hvor mye oppgang dere har hatt. Må gjerne være anonyme hvis dere vil det.

Lurer bare veldig om jeg ligger innenfor normalen eller om jeg må bli mer bevisst på kosthold de siste ukene.

Jeg veide 58kg og har gått opp 14kg veier nå 72kg.

Jeg er i min 35uke ifølge bim sine beregninger.

Skrevet

Jeg er 35+0 i dag, 69 kg har visst nå blitt 84... 15 kg opp.

Skrevet

Jeg veide ca 63 kilo når jeg ble gravid. Er nå i uke 34 og har gått opp ca 12 kilo.

Skrevet

Var på kontroll i dag, er 36+0, og tilsammen har jeg gått opp bare 5 kg...

Skrevet

jeg er idag 34 + 6, altså i uke 35, å veide 65 da jeg ble gravid. idag veide jeg 77 altså 12 kilo opp!

Skrevet

I uke 35 hadde jeg lagt på meg 21kg! Slå den noen!hehe Veide 60 når jeg ble gravid.

Skrevet

viss snittet i et svangerskap er 10 - 12 kg kan eg ikkje fatte og forstå kor dei er alle dei som må trekke sninttet ned!

Skrevet

De er inne på skravlesiden, he he. Der har alle gått opp max 2-3 kilo når spørsmålet kommer opp fra tid til annen :-)

Skrevet

Veide 75 og nå veier jeg 61.7 kg har bare gått ned jeg.

Dette er min andre fødsel så jeg veide i utgangspunktet 54 kg og gikk opp til 75 og kom meg aldri ned igjen.Helt til nå men jeg har vært mye dårlig,kvalm og kastet opp brekkt meg av maten osv.... så det er derfor jeg har godt ned.

Er i uke 35.

Skrevet

I uke 35 hadde jeg gått opp ca 12 kilo. Nå er jeg i uke 38 og har gått opp ytterligere 2.

Gjennomsnittet har økt til 17-20 kilo nå. Det er det som står i de nyeste bøkene i hvertfall. Litt av grunnen er at barna er blitt mye større.

Skrevet

er i uke 36, men har lagt på meg 10 kilo, begynnte på 43 og er nå 53.. er ikke så høy:)

Skrevet

11 kg, lå på ca 61, sist jeg veide var vekten 71,6.

Skrevet

35+5, veide 67.. nå rundt 79, så opp 12 kg :)

Skrevet

Er i uke 34. Har gått opp 10 kg. Veide 65 i utgangspunktet. Var litt deppa i sommer da kiloene kom som kastet på, men har stått stille siden begynnelsen av august, så nå får det bare komme det som kommer. Var litt redd for å fortsette med en kilo i uken fra august til oktober :-)

Skrevet

Er nå i uke 36 i følge bim. Veide meg sist for ca 4 uker siden og da var jeg ca 80 kilo. Var ca 65 når jeg ble gravid. Så jeg har hvertfall gått opp 15 kilo om ikke veldig mye mere.

Skrevet

36 uker og ca 10 kg.. har fått vann den siste uka.. ca 2 kg vann tror jeg .. kjener det i fingrene og beina..

Skrevet

Jeg veide 40, nå veier jeg 56.. Så i uke 36 har jeg lagt på med 16kg..

Skrevet

Jeg har gått opp 20 kg.Veide 65 fra før,nå 85. Er i uke 35 nå.

Skrevet

Veide 42-43 da jeg ble gravid...nå veier jeg 51 og er i uke 36 så da har jeg lagt på meg ca 8 kilo...Må bare legge til at jeg er ganske liten.

Skrevet

Jeg veide 52, nå i uke 34 veier jeg 61..alså 9 kilo.

Skrevet

På kontroll uke 35+1 hadde jeg gått opp ca 12,7 kg. Veide ca 63 kg før jeg ble gravid, nå veier jeg 76,3.

Skrevet

er i uke 32. Veier 84 kg. Veide før graviditet kg. gått opp ca. kg. Helt normalt det:)

Skrevet

Veldig mange som er overvektige før de blir gravide legger på seg lite. Jeg hadde to veninner som veide rundt 85 kg før de ble gravide og de gikk opp 6 og 9 kg. Jeg derimot som veide 62 kg har lagt på meg 14 kg. ( hittil). Med førstemann la jeg på meg 32 kg totalt, men alt var borte etter 8mnd.

Skrevet

Etter 36 fullgåtte uker hadde jeg gått opp 6,5 kg. Var ikke overvektig før jeg ble gravid, men har holdt meg i aktivitet og spist sunt gjennom hele svangerskapet. Tror man går opp så mye kroppen trenger at man må gå opp, og at et gjennomsnitt er jo gjennomsnittet av alt og ingen er like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...